Xander^ Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Garantert mye billigere å kjøpe Windows fremfor OSX..Jeg f.eks må kjøpe en ny datamaskin for å kjøre OSX.. Sånn sett koster OSX flere tusen Hæ?? hva mente du med det? At du må kjøpe deg en mac for å få OSX? I det tilfellet er det jo slik med windows også... Nei, jeg trenger ikke kjøpe en spesiell maskin fra en spesiell produsent for å kjøre Windows. 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Ikke noe vits i å sammenligne prisene på OS. Prisen på OS X er bakt inn i det du betaler for hardware (Mac). Lurer forøvrig på når Apple må slutte å inkludere programmer i OSet sitt, slik MS har blitt tvunget til. 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Lurer forøvrig på når Apple må slutte å inkludere programmer i OSet sitt, slik MS har blitt tvunget til. Den dagen de blir like store, eller større enn, Microsoft, vel? 2 Lenke til kommentar
0stepop Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Veldig lite nytt altså. Men i det minste blir noen kinesere glade. Ser ikke vits i å oppgradere (oppdatere) fra Lion. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Lurer forøvrig på når Apple må slutte å inkludere programmer i OSet sitt, slik MS har blitt tvunget til. Den dagen de blir like store, eller større enn, Microsoft, vel? Nei fysj, "måtte gud forby!" som det sies! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Er det flere en meg som syns Apple og kattepuser ikke hører sammen overhode? Disse kattepusene spiser jo neppe eple en gang. Blir jo som å blande bil med eplejuice. Eller get tar frem tigere og løver: http://www.get.no/produkter/superbredband OSX royal Gala? Ville det ikke hørt bra ut? Nei. Mac er jo kort for Macintosh - og MacIntosh er jo en epletype. Vil ikke ha mutantepler! Lenke til kommentar
josteinr Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Går de ikke tom for kattepuser snart? Enda endel igjen. http://en.wikipedia.org/wiki/Felidae#Extant_species *schnipp* Gleder meg til "OSX Flat-headed Cat", det blir nok en vinner! 2 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Går de ikke tom for kattepuser snart? Mountain Lion er jo resirkulering av Puma! Forøvrig så mener jeg å ha lest at OS X fremover vil bli en gratis nedlasting på samme måte som iOS. Mulig det bare gjelder for maskiner som kom med Lion installert, mens vi andre må betale et par hundrelapper, men vi får se. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå