Cuneax Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Mountain Lion får mer enn hundre nye funksjoner. Her er Apples nye operativsystem Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 De bør virkelig få på plass støtte for moderne OpenGL-spesifikasjoner, det er utrolig at dette ennå ikke er ordnet med Apples forsøk på å gjøre plattformen med attraktiv for spill. 1 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 De bør virkelig få på plass støtte for moderne OpenGL-spesifikasjoner, det er utrolig at dette ennå ikke er ordnet med Apples forsøk på å gjøre plattformen med attraktiv for spill. Men Nvidia og AMD har jo allerede 4.2 støte i driverne sine? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Og jeg som registrerte meg som Apple Developer tidligere idag og ikke helt skjønte hva Montain Lion var for noe i download seksjonen før jeg så denne artikkelen.. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Jøss, endelig er trådløs hdmi på plass da. Blir nok en mac på meg for første gang i livet om ikke så aaaltfor lenge.. Lenke til kommentar
Populært innlegg Occi Skrevet 16. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 16. februar 2012 Huff, ikke bare et Mac'er dyre å kjøpe, men de er også dyre å ha (og også dyre å utvikle på). 10 Lenke til kommentar
fotim Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 næmmen - trodde alt som begynte med liten i var helt perfekt? men med 100 forbedringer kan det kanskje måle seg med win95. 2 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Du bommer litt nå, ettersom det slettes ikke er noen "i" i begynnelsen av OS X Mountain Lion, eller hva? 2 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Huff, ikke bare et Mac'er dyre å kjøpe, men de er også dyre å ha (og også dyre å utvikle på). Nå blir vell dette mer en upgrade og ikke en simpel update? Du mottar jo flust av gratis oppdateringer til både Windows og Mac mellom hvert nye operativsystem. Det at Linux er fri programvare, gjør jo ikke at nye versjoner av Windows og nye versjoner av OS X ikke er verdt pengene. Og hva vil OS X Mountain Lion koste? Toppen $29.99 / 260-270 kr. 8 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Yay Appleavisen! Helt utrolig hvor mange gode og flotte Apple relaterte artikler som vi får her, ikke noe rart med Apple sin markedsdominans - sarkasme / utblåsning off. Os'et ser egentlig helt greit ut, krysser fingrene og satser på at Apple ikke kommer med flere patenter på ting og tang i Oset i samme slengen. 1 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Huff, ikke bare et Mac'er dyre å kjøpe, men de er også dyre å ha (og også dyre å utvikle på). Jeg ttrenger vel kanskje ikke å nevne at Lion kostet 209 kroner, mens Windows 7 såvidt meg bekjent kostet en del mer. 5 Lenke til kommentar
danerik Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Jeg ttrenger vel kanskje ikke å nevne at Lion kostet 209 kroner, mens Windows 7 såvidt meg bekjent kostet en del mer. Og likevel så må man ringe til Microsoft for å tigge om en reaktiveringsnøkkel når aktivering plutselig ikke fungerer lengre. Ja, med fullversjonen (som i ikke-OEM) av Windows 7. 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Huff, ikke bare et Mac'er dyre å kjøpe, men de er også dyre å ha (og også dyre å utvikle på). bilde Jeg ttrenger vel kanskje ikke å nevne at Lion kostet 209 kroner, mens Windows 7 såvidt meg bekjent kostet en del mer. Nå sammenligner du epler og pærer mtp. oppdateringer. Win7 var en gigantisk oppdatering vs Vista i forhold til hva 10.8 er vs. 10.7 såvidt jeg har forstått. Og beløpet er ikke poenget med bildet, der bare for å illustrere et poeng. Endret 16. februar 2012 av Occi Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Jeg ttrenger vel kanskje ikke å nevne at Lion kostet 209 kroner, mens Windows 7 såvidt meg bekjent kostet en del mer. Og likevel så må man ringe til Microsoft for å tigge om en reaktiveringsnøkkel når aktivering plutselig ikke fungerer lengre. Ja, med fullversjonen (som i ikke-OEM) av Windows 7. Ja, aktiveringsopplegget deres fungerte ikke med min MSDN AA nøkkel heller, måtte ringe og trykke inn en latterlig mengde tegn før jeg fikk aktivert. Huff, ikke bare et Mac'er dyre å kjøpe, men de er også dyre å ha (og også dyre å utvikle på). [ bilde ] Jeg ttrenger vel kanskje ikke å nevne at Lion kostet 209 kroner, mens Windows 7 såvidt meg bekjent kostet en del mer. Nå sammenligner du epler og pærer mtp. oppdateringer. Win7 var en gigantisk oppdatering vs Vista i forhold til hva 10.8 er vs. 10.7 såvidt jeg har forstått. Og beløpet er ikke poenget med bildet, der bare for å illustrere et poeng. 10.6 Kostet også bare 250,- og den var en større oppdatering. Endret 16. februar 2012 av Thomas_H Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Kan ha noe med at f.eks fra 2001 til dag så har MS gitt ut tre operativsystem til dekstopbruk, mens Apple har gitt ut åtte, eller ni om du vil med Mountain Lion. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Det skyldes jo hovedsaklig en stor Windows Vista flause fra Microsoft, de selv har jo uttalte og signalisert at et nytt operativsystem hvert tredje år er og blir målet. 3 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Huff, ikke bare et Mac'er dyre å kjøpe, men de er også dyre å ha (og også dyre å utvikle på). bilde Jeg ttrenger vel kanskje ikke å nevne at Lion kostet 209 kroner, mens Windows 7 såvidt meg bekjent kostet en del mer. Nå sammenligner du epler og pærer mtp. oppdateringer. Win7 var en gigantisk oppdatering vs Vista i forhold til hva 10.8 er vs. 10.7 såvidt jeg har forstått. Og beløpet er ikke poenget med bildet, der bare for å illustrere et poeng. Nå overdriver du vell en smule, overgangen fra Windows Vista til Windows7 var ikke stort større enn overgangen fra Windows 98 og Windows 98 SE. Hva nytt fikk vi med Windows7 utenom optimaliseringer av en noe tung Windows Vista kjerne og endel nye UI elementer? Sier ikke at Windows7 ikke var noe god oppdatering / oppgradering fra Microsoft sin side, men den må vell sies å være en av de mindre oppdateringene Microsoft har levert på en god stund. 2 Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Mtp Airplay... Hvis man nå kjøper seg en reciever/TV/dings med støtte for dette, vil denne enheten IKKE støtte trådløst overføring av bilde fra MountainLion? Eller vil enhetene i seg selv støtte hva nå som enn kommer deres vei? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Huff, ikke bare et Mac'er dyre å kjøpe, men de er også dyre å ha (og også dyre å utvikle på). Kanskje trollet kan minne meg på hva det kostet å oppgradere fra Windows Vista til Windows 7?? 1 Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Garantert mye billigere å kjøpe Windows fremfor OSX.. Jeg f.eks må kjøpe en ny datamaskin for å kjøre OSX.. Sånn sett koster OSX flere tusen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå