Cuneax Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Stor tommel ned fra Google+-brukere. Brukerne misliker Googles personlige søkeresultater Lenke til kommentar
Populært innlegg 007CD Skrevet 16. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 16. februar 2012 Eneste jeg vil ha i "personlige" søkeresultater er å kunne utelukke domener som ofte gir "Tullesvar" For eksempel om du søker på ett problem så kan du nesten alltid få opp treff fra forum som etter tagsene inneholder løsningen, men alt den tjenesten er, er en index tjeneste for andre fora og treffet ditt fra Google bestod bare av en suppe av urelaterte tråder. Da er det greit å kunne blokkere og fjerne disse fra treffene, Experts Exchange var en lignende side inntil at de ble tvunget til å sette inn tråden med resultatene på bunnen av siden for å få google treff. 10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 45,4 prosent foretrekker å se de samme søkeresultatene som alle andre Lurer på om de som svarte på dette faktisk vet at de ikke får de samme resultatene som alle andre på Google, og har sannsynligvis ikke fått det på en lang stund. Bruker Duckduckgo selv fordi jeg ikke setter pris på all skreddersyingen, men av og til er det greit å ta turen innom Google når DDG svikter. Kan vel hende jeg feiltolker dette og undersøkelsen bare gjaldt Google+! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Trodde alle som hadde vært innom Google+ hadde gitt opp den tjenesten. Er det virkelig brukere igjen der? Lenke til kommentar
--CAINe-- Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Bruker DuckDuckGo + Ghostery(addon Firefox/Chrome*) og adblock plus(*). DDG har ikke alltid like bra søkeresultat som nevnt og da må jeg over til google :| Lenke til kommentar
reyh Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Vet ikke helt om jeg vil stole på en undersøkelse med bare 400 personer.. Åeh, hva er poenget med å kunne se hva man har søkt på? Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Funksjonen kan bli ganske plagsom etterhvert, nesten uansett hva jeg søker på om dagen får jeg RepRap øverst, irriterende hvis man leter etter noe helt urelatert til hva man har søkt mest på siste ukene. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Funksjonen kan bli ganske plagsom etterhvert, nesten uansett hva jeg søker på om dagen får jeg RepRap øverst, irriterende hvis man leter etter noe helt urelatert til hva man har søkt mest på siste ukene. Søker på en feilmelding du har og VIPS så får du en masse relatert til RepRap som ikke er relevant til ditt problem. Derfor er jeg en av disse som ikke er helt fan av det Google vil gjøre her. Lenke til kommentar
--CAINe-- Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Chrome har en utvidelse som heter "Keep my Opt-Outs" fra Google Prøv den sammen med Ghostery og DuckDuckGo.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå