Loomy Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Jaja, nå har jeg kommet meg til den der øyen. Har kommet meg over den broen og videre innover. Befinner meg nå i et ovalt rom med en svær dør med et symbol på. Den døren har en 4-delt lås (antar jeg). Har fått opp 2 av låsene, men sliter med de to neste. De to første fikk jeg åpnet fra de to rommene nede, har drept alle i de to rommene som går oppover, men har ikke funnet noe switch eller noe i den dur. Så hvordan kommer jeg meg videre? Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 du må switche switchene du switcha for å åpne dører oppe på nytt det var en liten bug hos meg, så jeg kunne gå rett gjennom det ene gitteret :-? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 du må switche switchene du switcha for å åpne dører oppe på nytt det var en liten bug hos meg, så jeg kunne gå rett gjennom det ene gitteret :-? Hehe, gikk rett gjennom jeg og ja Får vel bare rote med switchene igjen da, thx for svar Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Tror ikke det er en bug? Virket for så vidt litt ulogisk å lage den døra uten masse, men når det virker som om alle opplever det.. Dessuten så er den døra bare eit minor problem, sammenlignet med å få opp den store jerndøra, rett innenfor der. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Dessuten så er den døra bare eit minor problem, sammenlignet med å få opp den store jerndøra, rett innenfor der. Ja så var det den :-? I noe sier meg at "eye of power" har noemed saken å gjøre. I følge scrollen til han der black magician skal den "illuminate your path" eller noe sånt. Men det sier meg ikke stort :-? Har du klart det? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 hmm er jo så og si bare til å spasere rett fram på hele øya... der med bryterene er det bare til å fikle til du får det til... men eg synest å huske at tyven på båten kan si hvordan bryterene skal vere.. (om du har han med) jeg leste det eller fikk høre det av tyven husker ikke lenger Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Never mind.. fikk det til. Så enkelt men samtidig så vanskelig Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Du må trykke på switchene i motsatt rekkefølge... det er en bug det med At du kan gå igjennon gitteret(bare så det er sagt)du åpner den "store Jærndøra" med eye of power, en liten perle som du finner i rommet rett til høyre for Døra....... Når dem skulle produsere den engelske utgaven av spillet , kom det med feil i Gold versjone, en patch kommer snart ut for å rette på disse...tyskerne er heldige, de har nesten ingen bugs.... Addonen kommer snart også...... skjønner ikke hvorfor dere diskuterer G2 her..ingen som kan noe her om det utenom meg da gå til forum.jowood.com og sjekk deres Gothic 2 forum, beste forumet for Gothic1 og 2 ......der er det folk som kan tinga ..... forresten, dere som ikke har prøvd g1 bør prøve det og , historien blir ufullendt uten det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå