Tor r Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Takk til Astrid,E ,Sal, for stafetpinnen. Mot vår.blir tema,vinter vår sommer, vi strekker grensene langt. Tema dag 26,februar,tema! Mot vår. Mvh Tor 1 Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Flott tema, med mange muligheter - selv i de delene av landet som ennå har et landskap preget av snø, is og kulde! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Endelig et litt mer "konkret" tema Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Er det noe jeg ikke vil ha nå, så er det vår.. Som temadag er det forsåvidt greit nok, men ikke utafor vinduet. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Er det noe jeg ikke vil ha nå, så er det vår.. Som temadag er det forsåvidt greit nok, men ikke utafor vinduet. Kan jo for såvidt bli en interessant løsning på temaet, det også... Det er slett ikke alle som liker våren. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg liker jo våren, men alt til sin tid. Bor i Øst-Finnmark og her skal vi ikke ha vår før i slutten av April. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg liker jo våren, men alt til sin tid. Bor i Øst-Finnmark og her skal vi ikke ha vår før i slutten av April. Ja nok litt anderledes her på Jæren,våren eg inni sin første fase her så vidt,og så varer den lenge. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg liker jo våren, men alt til sin tid. Bor i Øst-Finnmark og her skal vi ikke ha vår før i slutten av April. Oi...Men det er vel en vakker tid med alle skiftningene i lyset, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 Takk for respons Terje.Kan jo for såvidt bli en interessant løsning på temaet, det også... Det er slett ikke alle som liker våren. Lagt inn nå Prøvde meg på noe her, vet ikke om det ble rett. ser våren er komt mye lengre her eg bor,en ellers omkring i de visstrakte land,(derre får kose derre med noe fra arkivet som et allternativ.dei første snøklokkene her i dag!! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg liker jo våren, men alt til sin tid. Bor i Øst-Finnmark og her skal vi ikke ha vår før i slutten av April. Oi...Men det er vel en vakker tid med alle skiftningene i lyset, vil jeg tro. Du er glad i lyset du og. Kom på Mot vår,så over vårbilder fra tidligere år på pc,tenkte litt over hva som blir kjekt å ta bilder av dette året. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Takk til Astrid,E ,Sal, for stafetpinnen. Mot vår.blir tema,vinter vår sommer, vi strekker grensene langt. Tema dag 26,februar,tema! Mot vår. Mvh Tor Det blir vår i år også ja....! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg glemte temadagen. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg glemte temadagen. Ja så er det innimellom,tenker en skal men så var det over. Nye tema nye muligheter!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg