Gjest Slettet+513 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Verdt å få med seg. På kino 04.04.2012 Plot: De Tyske Nazistene flyktet til den mørke siden av Månen i 1945 med sine eksperimentelle Ufoer. I år 2018 vender de tilbake for å vinne krigen. Trailer Filmen har fått 8.1/10 i kritkk av IMDB. Endret 16. februar 2012 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Virket som en latterlig film når jeg først så traileren, kanskje jeg bør gi den en sjanse Endret 16. februar 2012 av Konkulf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Virket som en latterlig film når jeg først så traileren, kanskje jeg bør gi den en sjanse Det er vel lurt. Jeg har selv bare hørt gode ting om filmen. Den ligger i Sci-fi/komedie sjangeren. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Ikke helt sikker på om det blir noen kinotur på meg for denne enda jeg har hatt ett øye på den en stund. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Det blir ikke laget så mange slike filmer. Kommer nok til å kjøpe den på Blu-Ray Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Virket som en latterlig film når jeg først så traileren, kanskje jeg bør gi den en sjanse Det er vel lurt. Jeg har selv bare hørt gode ting om filmen. Den ligger i Sci-fi/komedie sjangeren. Det sier jo sitt at den amerikanske presidenten heter Sarah Palin... Tror nok jeg kommer til å se den, men har null forhåpninger. Men da blir jeg jo ikke skuffet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 den ser morsom ut, får se hvorvidt det blir tur eller ikke den dagen den kommer på kino Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Har lenge gledet meg til denne. De store forhåpningene ble forsterket når NRK Filmpolitiet triller terningkast 5 og IMDbs rating ligger for tiden på 8,0 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Har gledet meg siden den første teaseren. Dette er en film jeg tror man koser seg masse med, så lenge man vet hva man går til Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Har lenge gledet meg til denne. De store forhåpningene ble forsterket når NRK Filmpolitiet triller terningkast 5 og IMDbs rating ligger for tiden på 8,0 Ikke for å legge en demper på forventningene, men rating på imdb betyr vel nesten ingenting når filmen kun har blitt vist på filmfestivalen i Berlin, og svært få har sett den enda. 1 Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Tendensen jeg har sett er at filmer med så høy rating så tidlig (med såpass mange stemmer), går skjeldent veldig mye ned. En rating på over 7 for en slik type komedie synes jeg er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå