Gå til innhold

T610 og Ringing

Weezel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NN7wWQ

Syns det er greit, for hvis den ligger framme rekker jeg som regel å ta den før den begynner å lage et fælt spetakkel. Men er enig at det burde gå an å stille den av/på.

Du kan velge "økende ringing" av eller på, men det du snakker om kommer jo uansett hva du tar den på =/

Lenke til kommentar
det irriterer meg litt..
Iriterer meg litt og...

Men herre gud, det er jo bare en liten bagatell med tanke på hvor sjef denne mobilen er ellers...

Har aldri vært så fornøyd med en mobil, tok ikke en gang lang tid å lære å skrive meldinger fort (og jeg har nesten bare hatt Nokia før).

Har fått helt dilla på spillene (spill jeg har lasta ned selfølgelig), og å ta bilder og sånn...

Ringetonene er dritbra og så er det kult at man kan ha bra bilder tilknyttet kontakter når de ringer/sender mld, det ser bare så sykelig rått ut...

Jeg tror dette, pr i dag, er det nærmeste du kommer en perfekt mobil!

Men jeg regner med at dere som har den alderede vet om hvor suveren den er...

T610 fo'eva :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: !

Må bare få kjøpt blåtann til PC'en (i dag bruker jeg infarød'en på en laptop), noen som vet den rimeligste måten og få det?

Lenke til kommentar
det irriterer meg litt..
Iriterer meg litt og...

Men herre gud, det er jo bare en liten bagatell med tanke på hvor sjef denne mobilen er ellers...

Har aldri vært så fornøyd med en mobil, tok ikke en gang lang tid å lære å skrive meldinger fort (og jeg har nesten bare hatt Nokia før).

Har fått helt dilla på spillene (spill jeg har lasta ned selfølgelig), og å ta bilder og sånn...

Ringetonene er dritbra og så er det kult at man kan ha bra bilder tilknyttet kontakter når de ringer/sender mld, det ser bare så sykelig rått ut...

Jeg tror dette, pr i dag, er det nærmeste du kommer en perfekt mobil!

Men jeg regner med at dere som har den alderede vet om hvor suveren den er...

T610 fo'eva :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: !

Må bare få kjøpt blåtann til PC'en (i dag bruker jeg infarød'en på en laptop), noen som vet den rimeligste måten og få det?

Får man opp bildet av personen som har sendt deg mld i stedet for nr deres ? Ell gav du en feilaktig opplysning nå ? Det ville jo vært litt kult om det var sånn i alle fall.

Lenke til kommentar
Får man opp bildet av personen som har sendt deg mld i stedet for nr deres ? Ell gav du en feilaktig opplysning nå ? Det ville jo vært litt kult om det var sånn i alle fall.

Ga ikke feilaktig opplysning der nei... Det stemmer, som også "Mikka" sier, at når du har et bilde tilknyttet en kontakt, vil det komme fram også når de sender meldinger!

Men du få både navn, nr og bilde samtidig, hvis ikke hadde det vært litt dårlig.

Og JA, det er veldig kult!

Men hele bildet blir ikke vist, bare midten av bildet inne i en firkant som dukker opp... Derfor, og for å spare plass, så redigerer jeg bildene jeg bruker til å ha på folk på PC'en.

Da klipper jeg bort bakgrunner og andre ting, slik at bare personen er på bildet og så forminsker jeg det. Det fleste kontakt-bildene tar da 8-16kb (i forhold til 40-60 som de vanligvis tar).

Fordelen med dette er at bildene også egner seg bedre til å ha tilknyttet kontakter siden bilde er lite nok til at ingen ting bli "klippet" av telefonen.

Kan man ha tilkoblet bilder til kontaktene selv om bildene er slettet fra mappen "mine bilder"? Vet at det fungerer i MMS, men lurer litt på dette!
Jeg har ikke fått det til...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...