Gå til innhold

Android 5.0 kan komme fort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Få nå først ICS oppe å gå da i det minste...herre min hatt for ett rot. ASUS har sitt å stri med ang ICS på Transformer Prime om dagen ihvertfall, jeg sitter utolmodig og venter på en patch til min TP.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Høres bra ut at det kanskje kommer en ny oppdatering av android.Kjøpte Samsung Galaxy Nexus men syns den lagger og er litt treg å bruke.Blir kanskje bedre med android 5.Bruker mest iPad 2 når jeg skal inn på nettet.Er rask og fin og i en annen klasse en Galaxy nexus.Skuffende kjøp.

Lenke til kommentar

Få nå først ICS oppe å gå da i det minste...herre min hatt for ett rot. ASUS har sitt å stri med ang ICS på Transformer Prime om dagen ihvertfall, jeg sitter utolmodig og venter på en patch til min TP.

Hæ, har du fått oppdatering på paden? Det har ikke jeg :hrm: Ikke det at det spiller så veldig stor rolle foreløpig.

Lenke til kommentar

Angående ICS så er jeg mest skuffet over enkelte designvalg de har tatt. Spesielt det med å fjerne menyknappen og legge denne inn i programmet i stedet i form av disse tre prikkene. Applikasjonsbytte knappen eller hva man kan kalle den er grei nok på nettbrett men på mobil syns jeg kjørende programmer er altfor store og foretrekker faktisk gamle måten dette ble gjort på. Håper de tre knappene som de bruker på nexus blir fjernet og alt blir gesture basert i neste versjon.

Lenke til kommentar

Det store spørsmålet er jo om dette fører til mer eller mindre fragmentering - når skal Google gjøre det lettere og mer attraktivt for produsentene å lage oppdateringer til modellene sine?

Nå er det ikke lenge siden flere produsenter undertegnet en avtale med Google, hvor produsentene lovet å komme med oppdatering til de modellene som takler det best, innen 18 måneder

Lenke til kommentar

Det store spørsmålet er jo om dette fører til mer eller mindre fragmentering - når skal Google gjøre det lettere og mer attraktivt for produsentene å lage oppdateringer til modellene sine?

Nå er det ikke lenge siden flere produsenter undertegnet en avtale med Google, hvor produsentene lovet å komme med oppdatering til de modellene som takler det best, innen 18 måneder

18 måneder synest jeg er veldig lenge. :thumbdown:

6 måneder hadde jeg sakt vist jeg var google.

Lenke til kommentar

Hvorfor syns du det er dumt at de vil at produsentene skal komme med oppdateringer til mobilene?

Lenke til kommentar

Det er ikke slik at en oppdatering skal komme innen 18 mnd fra en ny versjon av android er klar, men man skal komme med oppdateringer til nyere versjoner av android i 18 mnd etter at en enhet er kommet i salg.

Lenke til kommentar

Hvorfor syns du det er dumt at de vil at produsentene skal komme med oppdateringer til mobilene?

Jeg har ikke sakt at det er dumt at de vil at produsentene skal komme med oppdateringer til mobilene.

Jeg synest det er dumt at produsentene skal bruke 18 månder for og komme ut med oppdateringer.

Lenke til kommentar

Du misforstår. Produsentene lovet å holde telefonen oppdatert i 18 måneder etter slipp. Altså at f.eks. Galaxy Note, som kom rett før jul, skal få oppdateringer frem til sommeren neste år.

Ang. artikkelen: Det er vel ikke akkurat noen overraskelse at neste Android-versjonen kommer en eller annen gang i løpet av året. Om den blir versjon 5.0 eller 4.1 og om Google er misfornøyd med 4.0 er bare spekulasjoner, etter det jeg kan se.

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...