stiaas Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Moderne smarttelefoner kan være utsatt for trojanere, spionprogrammer og skadelig programvare. Disse appene beskytter mobilen din Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 http://www.samsungapps.com/topApps/topAppsDetail.as?productId=G00001627126&listYN=Y Lenke til kommentar
SirTerning Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Litt trist over at dere ikke tar med Avast Anti-Virus, flott virus program som har til og med Tyveribeskyttelse bygd inn. Kom jo ut for rundt 2-3 uker siden. 2 Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Glad jeg har iPhone, slipper å tenke på hvilke apper som kjører i bakgrunnen og hvilke som kan være skadelige etc. Tut og kjør! Lenke til kommentar
King_Balthazar Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Glad jeg har iPhone, slipper å tenke på hvilke apper som kjører i bakgrunnen og hvilke som kan være skadelige etc. Tut og kjør! Jeg er glad jeg ikke har iPhone. http://i.imgur.com/Ise5K.jpg 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 AV-program på en mobil? Det er jo ikke så veldig vanskelig å slippe sånt? Hva med å se hvor mange downloads ett program har, sjekke brukeranmeldelser, og om det er få av begge deler, gjøre ett kjapt søk? Det er en rimlig minmal dla v ersearchen før man skaffer ett program å slippe unna slike problemer. AtW Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Alle apper som legges ut på Apples App Store må godkjennes av Apple først. Det samme gjelder appbutikken på mobiltelefoner basert på Microsofts Windows Phone-plattform. Det har gjort at det har vært svært få tilfeller av ondsinnet programvare på disse plattformene. Hva med Nokia da ?? De gjør det akkuratt på samme måten, apps må godkjennes før de legges ut på Ovi Store Klart dette er en stor fordel. Endret 16. februar 2012 av leirdueredet Lenke til kommentar
Scuirus Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 De som ser i gjennom denne videoserien (1 til 6) går nok ikke for Norton... Har brukt Lookout (Betalingsversjonen), Dr.Web (Betalingsversjonen), AVG og nå Avast. Avast bruker minst minne av de jeg har prøvd, dessuten er erfaringene mine med Avast på PC så gode at jeg tror jeg kommer til fortsette med Avast. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Problemet er jo at jeg ikke har sett noen faktiske tester av disse programmene. Hvor effektive er de egentlig på å finne skumle programmer? Så for alt jeg vet gjør de absolutt ingenting annet enn de andre fikse funksjonene. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Bruker AVG Pro. Den har kommet opp med advarsel 1 gang. Og det etter at jeg skulle installere en .apk fil, lastet ned fra nettet. da slettet den .apk filen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Glad jeg har iPhone, slipper å tenke på hvilke apper som kjører i bakgrunnen og hvilke som kan være skadelige etc. Tut og kjør! Du er jo akkurat like utsatt der... 1 Lenke til kommentar
Tullbukken Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Glad jeg har iPhone, slipper å tenke på hvilke apper som kjører i bakgrunnen og hvilke som kan være skadelige etc. Tut og kjør!Jeg er glad jeg ikke har iPhone. http://i.imgur.com/Ise5K.jpg Hahaha, :-) Så målet ditt for en god telefon er hvor mange blinkende lys man kan se på? Og denne gangen er tilogmed slagordet "Think different" stjålet. Hahaha. :-) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Det er ikke stjålet, din idiot. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Glad jeg har iPhone, slipper å tenke på hvilke apper som kjører i bakgrunnen og hvilke som kan være skadelige etc. Tut og kjør! Glad jeg har Android, og nok intelligens til å ikke laste ned apper med dårlig rating Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Glad jeg har iPhone, slipper å tenke på hvilke apper som kjører i bakgrunnen og hvilke som kan være skadelige etc. Tut og kjør! Ja, vi ble jo mint på dette med pokemon-saken som nylig kom opp på app-store... AtW 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg