Sithcato Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 The eye Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) "I see you" er vel det jeg får ut av dette! Mulig det ligger et slags skjult budskap eller noe som jeg ikke "senser"! Registrerer bl.a. at det er et slags mønster med gjennomgående trekanter og et for meg "ubehagelig" øye som skaper en slags negativ stemning. Nesten som om en blir "sett etter i kortene" hvis du forstår hva jeg mener. Det er iallefall det jeg ser og tolker sånn umiddelbart. Du får bare arrestere meg hvis du mener det er "far out" og for negativt å tolke dette slik. Falt dessverre ikke i smak hos meg iallefall, men det er jo smak og behag her, slik som ellers.... ! God 2'er kan jeg allikevel strekke meg til! Endret 16. februar 2012 av smort1 Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 "I see you" er vel det jeg får ut av dette! Mulig det ligger et slags skjult budskap eller noe som jeg ikke "senser"! Registrerer bl.a. at det er et slags mønster med gjennomgående trekanter og et for meg "ubehagelig" øye som skaper en slags negativ stemning. Nesten som om en blir "sett etter i kortene" hvis du forstår hva jeg mener. Det er iallefall det jeg ser og tolker sånn umiddelbart. Du får bare arrestere meg hvis du mener det er "far out" og for negativt å tolke dette slik.Falt dessverre ikke i smak hos meg iallefall, men det er jo smak og behag her, slik som ellers.... ! God 2'er kan jeg allikevel strekke meg til! Nei du er "skummelt" nærme prøver å fremheve noe negativt, og "I see you" stemmer. det er ikke et bilde du skal se og bli glad av for å si det slikt. jeg prøvde å få frem mange små detaljer, slik at det blir flere tolkninger, men en bieffekt av det blir jo som du seier" smak og behag" men er imponert over at du tolket det slik som jeg hadde tolket det . takk for fyldig kommentar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg