Gå til innhold

Skal arrangere et pubkveld - trenger hjelp til finne lokale i Oslo

Anbefalte innlegg

Heisann folkens.

Jeg sitter i en komité hvor vi skal arrangere en pubkveld for ca. 200 mennesker. Vi har tidligere vært på "The Scotsman", men vi føler at det blir litt for lite for neste kveld. Jeg er derfor på jakt etter et nytt lokale som tilbyr øl og som også har prosjekter da vi har noen foredrag også.

Vet dere om noen lokaler i Oslo som er gratis/billig og som har plass til ca. 200 personer?

Mvh Faller

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Horgans er ganske stort nede (etter min hukommelse)

Dere kan prøve å få leid Sentrum Scene på en ukedag til en rimelig penge (har selv vært på mindre sammenkomster der på ukedager)

Johns Bar er ganske stort, samme med Onkel Donald. Men da må dere komme i snakk om reservasjoner tidlig.

Chateu Neuff (vet ikke hvordan det skrives) har ekstremt store lokaler. Dere får prøve å komme i prat med dem om dere kan få låne kjelleren. Var der selv under beerfest og må si at det var plass til utrolig mange der.

Hard Rock er også relativt stort men det blir vanskelig å holde en stor samling mennesker der.

Ellers er jo Scotsman kanskje det beste alternativet i Oslo for pubkvelder med tanke på størrelse.

Håper noe av dette hjelper. Faller!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...