HelloKjersti Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Det folkefinansierte spillet blir fritt og kommer til flere plattformer. Les hele saken Lenke til kommentar
Fredrikd Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Ah, Full Throttle og Day of the Tentacle (og Sam & Max). Det var tider.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Skulle strengt tatt bare mangle! Lenke til kommentar
starkr Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Nesten litt rart at de nevner det. Spillet er jo stort sett forhåndsbetalt. Om det kun skulle bli piratkopiert etter launch går de ihvertfall ikke i tap. Ethvert salg de får utover det som allerede er gitt blir ren fortjeneste og bonus. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Tviler imidlertid ikke på at folk kommer til å piratkopiere spillet over en lav sko kun fordi de kan. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Men det kan dei òg om spelet har ein eller annan kopisperre, og det er vel litt av poenget. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 "Noen som husker dette?" Ja bare beste eventyrspillet ever! Jeg kjøpte meg faktisk lydkort og CD-ROM for komfpenger (såkalt multimediapc som det het midt på 90-tallet) for å spille Full Throttle 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Tviler imidlertid ikke på at folk kommer til å piratkopiere spillet over en lav sko kun fordi de kan. Kan vel nesten si at man piratkopierer mer med DRM fordi det går litt sport i å knekke sperra og vise "the man" fingeren! Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Godvideoer fra Schafer, ja. Nesten så jeg må reinstallere Full Throttle nå. Lenke til kommentar
n0stra Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 I thank the lo'o'ord each day. For the apocalypse Tror aldri jeg blir å glemme The Gone Jackals Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Fritt blir ikke spillet, men uten kopisperre. Det er slike aktører spillbransjen trenger, og det er bra at folk støtter. GNU/Linux-støtte er glimrende. Det er flott at Gamer dekker saken, for suksessen er avhengig av god mediedekning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå