Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

svineinfluensavaksinen - hva ligger bak?


Kazuo

Anbefalte innlegg

Folk ble advart på forhånd om at legemiddelfirmaet ikke ville ta noe ansvar for bivirkninger.

Likevel er det bare rett og rimelig at Staten må betale erstatning, etter at den skremte folk til å ta vaksinen.

 

Hele befolkningen burde egentlig fått en godtgjørelse for psykiske påkjenninger kampanjen skapte, og en del har sikkert fått varig angst etterpå. Så jeg ser ikke noe galt i at familier som er blitt syke får en erstatning.

 

Nøye planlagt fryktpropaganda er det jeg kaller det.

 

Skal du selge beskyttelse så må du skremme vettet av folk hvis du skal få en høy grad av underkastelse, og late som de har et reelt valg. I et demokrati er det det nærmeste man kommer facisme uten å innføre diktatur eller påvirke lover (noe som er under konstant angrep, da suvereniteten til Norge forsøkes nedbrutt på alle tenkelige måter).

 

Jeg har gravd meg ganske langt ned i materien i denne saken og prøvd å skille fanatisme fra fakta så godt det lar seg gjøre, for det er mye propaganda i begge leirene som velger sine kilder med filtersyn, og i forhold til normal dødelighet for vanlig influensa som er vesentlig mye høyere så var svineinfluensaen i praksis en fis i fjøsen. Oppvasken som går nå er viktig, og staten har vel innsett at dette må kompenseres, da de vanlige bortforklaringsmekanismene blir for drøye når symptombildene er så krystallklare som de er, og følgeskadene er så alvorlige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...