Jan Erik Engan Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 IceArt Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tips om hvordan få mer av isen i fokus hadde jeg satt pris på.Bakgrunnen er en trestamme. V2 har noe grå felter i hjørnene nede,som er annen bakgrunn,og lot seg ikke fjerne på en tilfredsstillende måte;) V2 har en brennvidde på 300mm. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Likte vel best V2 i tone og farger og isen fremsto bedre her. 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 Likte vel best V2 i tone og farger og isen fremsto bedre her. Takker;) Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Pent stykke iskunst! Lenke til kommentar
Solveig N. Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Fin iskunst,liker farger og lys her. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Tips om hvordan få mer av isen i fokus hadde jeg satt pris på.Bakgrunnen er en trestamme. Artig sak du har funnet der. Med f. 5,6 som du har brukt her har du jo mye mer å gå på ved å blende ned noen hakk, men det medfører lenger lukkertid - så vil ikke da en blender et sted mellom f. 11 og f. 16 og kameraet på stativ gi det resultatet du er ute etter? - Bakgrunnen vil fortsatt være bluret om du bruker lang brennvidde og holder deg nærmest mulig motivet. 2 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Artig Iceart - jeg holder en knapp på v2, synes det var skarpere. 1 Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Det er et fint billede med is-kunst. V2 Lenke til kommentar
Sigb. Auglend Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Mindre blender gjør mer dybde skarphet.Men det vet du sikkert selv.Ellers stilig motiv,ligner en papegøye. Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 flot iskunst, version 2 er min favorit, synes bakgrunnen er bedre her, enig i en litt mindre blende Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 Pent stykke iskunst! Takker;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 Fin iskunst,liker farger og lys her. Takker;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 Tips om hvordan få mer av isen i fokus hadde jeg satt pris på.Bakgrunnen er en trestamme.Artig sak du har funnet der. Med f. 5,6 som du har brukt her har du jo mye mer å gå på ved å blende ned noen hakk, men det medfører lenger lukkertid - så vil ikke da en blender et sted mellom f. 11 og f. 16 og kameraet på stativ gi det resultatet du er ute etter? - Bakgrunnen vil fortsatt være bluret om du bruker lang brennvidde og holder deg nærmest mulig motivet. Takker.De tipsene skal jeg ta med meg.bare det blir kaldere igjen;) 1 Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Takker.De tipsene skal jeg ta med meg.bare det blir kaldere igjen;) Ah, da kom jeg på en annen ting om is, hvis du er ute etter mest mulig blank/skinnende overflate så er isen på sitt beste med varmegrader i lufta. Det er fordi overflaten blir myk, smelter og avgir en fin glans i forhold til tørrfryst is i mange minus. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Liker isfuglen du presenterer her! Falt vel mest for den mer duse utgaven i V1 jeg da, noe med fargetonene der som tiltalte meg bl.a.! Severdige begge to da! 4'er! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 Liker isfuglen du presenterer her! Falt vel mest for den mer duse utgaven i V1 jeg da, noe med fargetonene der som tiltalte meg bl.a.! Severdige begge to da! 4'er! Takker;) Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Liker V2 best, fin form og suverene farger! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 Liker V2 best, fin form og suverene farger! Takker;) Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 V2 for meg som var roligere bakrund. Ellers godt oppservert. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Likte v2 best hvor det er mer kontrast mellom kalde og varme farger. Hvis du ikke vil bruke mindre blender må kameraet stilles i ett plan som er 90 grader rett imot isbiten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg