Crizpy Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Jeg har lest dinsides guide når pcen ikke starter, men dette problemt er litt merkelig. Det begynte med at pcen skulle restarte etter en oppdatering, men ville ikke starte. Det grønne lyset på HK lyser, men ingen reaksjon når jeg prøver å starte. Ingen vifter eller noe reagerte. Plukka fra hverandre alle komponenter, prøvde å boote bare det nødvendige men det gikk ikke, så jeg antok at PSU var defekt. Byttet PSU, startet pcen og vifter og alt gikk. Koblet inn alle komponentene, pcen startet fortsatt. Koblet til skjermledning, tastatur og mus, og prøvde å starte igjen, men nå er det bare grønt lys på hk og ingen reaksjon på vifter eller noe annet. Tok ut alle komponentene, pcen booter ikke da heller. De 2 strømforsyningene oppfører seg helt likt nå, så jeg misstenker at det ikke er defekt PSU...eller så har pcen min kvelda begge PSU-ene. Synes det er veldig rart at den nye PSUen startet pcen helt til jeg koblet til tastatur, mus og skjerm...skjønner ikke hva dette kan være...defekt hk? Dårlig kontakt og bare ren tilfeldighet at det gikk som det gikk? Har også prøvd forskjellige strømuttak og strømkabler. Endret 16. februar 2012 av Crizpy Lenke til kommentar
Crizpy Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 Nettopp byttet fra xp til win7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå