fondus Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Har en SL45i som er ca 9md gammel, men den har vært på reperasjon. Sånn er den nå: Selges med utvidet minnebrikke, 64MB, dockingstasjon og annen dataoverføringskabel. Nytt headset med mikrofon, ny lader. Telefonen er helt strøken siden dekselet er nytt, er bare noen småriper på batteriet. Telefonen er fint brukt og kjøpt i November 2002. Garantitiden på den gjelder fortsatt. + nye taster og oppgradert firmware. Fikk tilbud om å bytte den mot en brukt 8310, i tillegg skulle jeg få 300,- i mellomlegg. Er dette en "deal" som går ann, eller burde jeg akseptere budet jeg har fått på 1500,-? Takker for svar! Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 aksepter budet på 1500kr du.. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Hvorfor vil du selge en sånn perle? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Grunnen er Jaxx HD 500 Da trenger jeg ikke sitte på en sånn dyr telefon når jeg ikke har bruk for Mp3... Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 ville nå aldri i verden ha bytta en siemens mot en nokia jeg da...har altfor dårlige erfaringer med nokia + at jeg hører fra andre som også alltid har noe problemer nokiane sine... Lenke til kommentar
mobildyret Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 De er jo ganske "gamle" begge telefonene, jeg ville tatt de 1500 kronene og invistert de i en ny telefon. Uansett hva du trenger i en telefon, er det bedre å invister pengene i en ny. Du får fornyet garanti og en mer moderne telefon.Det finnes mange bra "billige" telefoner på markedet i dag! Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Kjære fondus: Jeg ville _aldri_ ha byttet SL45'en mot en Nokia 8310. Det er fordi at det er en av de mange Nokiaene som har hatt mest problem gjennom tidene.. Da ville jeg heller bare solgt den til 1500,- og kjøpt meg en billig telefon (hvis du trenger det da).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå