Lovegame Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hei! Er på utkikk etter en Skjeggtrimmer, for å få det berømte 3dagers skjegget uten noe stress. Har sett litt på denne: http://www.prisjakt.no/product.php?pu=982373 Braun cruzer 5. Noen som har noen erfaringer med denne? Jeg aner ikke hva som er av kvalitet av slike saker, men vil ikke at prisen skal overstige 700kr. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Min erfaring er at de fleste skjeggtrimmere holder en 2-3 år. Jeg bruker min 4-5 ganger i uken, og det er en billig Braun-sak til 400 kroner. Den du linker til er en eller to modeller vassere enn min, og sikkert mer enn god nok! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 tror den der er fin, det er jo litt vansklig å teste trimmere :)jeg hatt en del og det er noen som blir fort sløve Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Jeg bruker en phillips sak som jeg kjøpte i Danmark for 15 år siden til den svimlende sum av 150kr. Den er holdt sammen med sølvteip men gjør jobben like greit som noe til 1500kr. Det du bør sikte på om du skal kjøpe ny er at kammen kan låses fast på de forskjellige lengdene, da er det mindre sjanse for å bli seende ut som en skamklipt sau. Jeg bruker forresten min antikke maskin til hårklipp også. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Den braun saken er en veldig god trimmer. Største forskjellen på disse fra braun og resten er at selve "klipper-hodet" er laget i mer stål enn andre på markedet. Altså dem bli ikke like fort sløvere. Du kan også se på cruzer6 som ikke koster mye mer... Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 Ser at cruzer 6 er til barbering også.. hmm. Takk for tipsene folkens, skal se om jeg ikke får fatt i cruzer 5 eller 6. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2012 Skaffet meg Cruzer 5, fantastisk produkt. Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 (endret) Funker denne bra?? fremdeles fornøyd?? Endret 17. mai 2012 av leifeinar Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 Ja, denne funker flott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå