cell Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 OOooo so flaut og ha ein tiss som avatar !!! du er barnsleg altso hehehe tør du ikke og legge ut avataren din igjen VILLMINK !!! Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Hehe, selv om det er lørdag og moren din er ute og vifter må du huske å ta pilla di. Tror jeg sier meg ferdig med saken og legger ut avataren min når jeg selv føler for det. Lenke til kommentar
cell Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 det skal du få lov til vet du !!! takk for oppmuntringa, eg har ikke foreldre dei omkom i bilulykke for ei stund side. men no legger vi ned denne saken og so skal eg begynne og lage taco Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Anser saken som avsluttet og lager meg noe mat selv... Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Seriøst folkens, skjerpings. Advarsel rettast til Cell og Villmink. Tråden stenges; den har gått alt for langt off-topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg