Mephisto- Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Jeg har forsøkt å lage en selvstendig liste for å kunne "blokkere" enkelte folk på facebook. Dette er egentlig bare folk jeg kjenner men ikke har noe forhold til, jeg bruker prinsippet: Stopper jeg ikke å snakker med dem i gata når jeg møter dem, så havner dem i denne "restricted" gruppa. Nå er det sånn at jeg i ettertid ser at enkelte ting skulle jeg ønske jeg kunne skrive til alle, inkl. dem i denne gruppen. Er det en god måte å gjøre dette på? Evt. en måte å lage en tilsvarende gruppe? Noen gode ideer? Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 igjen, noen som har en god løsning/forslag? Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Lag vennelister. En for "restricted", og så setter du standardinnstillinger til at de ikke kan se innleggene dine. De gangene du vil skrive noe til alle, endrer du det på det enkelte innlegget. Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 Lag vennelister. En for "restricted", og så setter du standardinnstillinger til at de ikke kan se innleggene dine. De gangene du vil skrive noe til alle, endrer du det på det enkelte innlegget. Men betyr ikke det at dette vil du også kunne se? Altså public Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Hæ? At du vil se restricted-folka sine oppdateringer? Ja, du må gå inn på hver enkelt og huke av på abonner, sånn at du ikke får oppdateriner lenger. Eller mente du om dine innlegg da blir public når du endrer så alle kan se? For det velger du selv, du kan velge kun en liste (feks restricted) evt flere, dine venner, venners venner eller offentlig. Velger du venner vil alle vennene dine se det, også de i restricted-gruppa. Velger du egendefinert kan du sette opp at venner unntatt restricted kan se, eller du kan velge en liste hvor du har de nærmeste vennene. Har selv tre forskjellige lister på face, fungerer veldig greit å dele inn sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå