Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jentehender

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Innenfor seksualitet er det nok bedre å snakke om mer og mindre normalt, enn normalt vs unormalt :)

Uten at jeg er en av dem føler jeg meg skråsikker på at det er andre som føler det som deg. For meg er det ryggen (og til dels mage) som er tingen, men har aldri ansett meg selv som "unormal" av den grunn.

-Deluze

• Liker 2
Lenke til kommentar

pr idag er vel nesten ingen ting unormalt, neste befriende høre noe så uskyldige som å tenne på hender, du kan ta det helt med ro..

når man tenker over det så er jo en kvinnes hender noe ganske vakkert, hvem vil ha en kvinne med manne hender og hår på knokene. :!:

Endret av Dani46
  • Liker 3
Lenke til kommentar

må si meg enig med den første setningen til Dani 46 :thumbup:

så du er uenig med den andre?

når man tenker over det så er jo en kvinnes hender noe ganske vakkert, hvem vil ha en kvinne med manne hender og hår på knokene.

:hmm:

Endret av Dani46
Lenke til kommentar

må si meg enig med den første setningen til Dani 46 :thumbup:

så du er uenig med den andre?

når man tenker over det så er jo en kvinnes hender noe ganske vakkert, hvem vil ha en kvinne med manne hender og hår på knokene.

:hmm:

Når jeg tenker over det syntes jeg egentlig ikke en kvinnes hånd er noe ganske vakkert, egentlig..

Men det betyr ikke at jeg vil ha en kvinne med hår på knokene..

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Så lenge dere ikke kapper dem av og samler på dem :p

Temmelig sikker på at det finnes hundrevis om ikke tusenvis av fetisjer. Som andre sier er en sjelden noe mer gyldig enn noen annen.

Usikker på om jeg har noen. I så fall er de ganske kjedelige. Jeg er litt som George Costanza... småtjukk, skallet og med briller. Men jeg har flotte mannehender. "I could have been a hand model!" Så det hadde jo vært positivt om noen kvinner hadde denne fetisjen også :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja. Jeg ser også endel på jente henner , Ser ekstra mye hvis hun har neglelakk på , D gjør meg mer nysgjerrig , Gjerne rød eller svart eller blå farge

"Jente henner"? Sikker på at du ikke mener "jentehender"?

Endret av Aqualong
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...