RoosterX Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Kjøpte dette cam'et i Motala sverige på en Expert butikk for 3995,- svenske kroner m/ 16Mb SD, pussig dem har den annonsert til 4995, men dem mente selv det var rett Iallefall for et glimrende første inntrykk jeg har fått, enkelt bruke, lite/kompakt og faktisk pent design, skulle egentlig prøve få tak i et Ixux 330(og v II vil jeg ikke ha, og 400 er alt for dyrt til mitt bruk), men ingen hadde det, men nå er jeg bare glad til, greit designet på ixus er hakket over men unødvendig mange knapper for bortimot samme funksjoner som Konica sitt har, nå er jeg ingen kjenner av digi cams, men prøvet noen har jeg da, og utrulig hvor raskt dette camet er, både oppstart/shutdown og mellom hvert bilde. Men så er det jo litt morsomt lese hva prof fotografer sier om camet, men finner omtrent ingen reviews på det, er det så nytt, ser jo mange enda kjøper revio 400z i norge, er dette et produkt som ikke er sluppet i andre land? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå