dikk_dee Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 noen som vet hvor jeg kan få tak i sånn "pels" stoff.. 8) sånn rosa type hvis deere vet hva jeg mener,,, Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Prøv på tøyforetningene. De har det garantert. men OPS OPS: Det er bare gamle damer som handler der Lenke til kommentar
Melloweitsj Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Han kan bare kle seg ut da, så går det som en drøm. 8) Men du finner vel slikt i en sybutikk. Må vel være noe slikt i nærheten. Spør i noen klesbutikker. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Hehe jeg også har ett lite pelsprojekt på gang, men har ikke helt turt å gå inn på butikkene med alle de gamle damene Sender mamma for å handle stoff jeg Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Tror de skal ha noe på Kid Interiør.. Har hvertfall sett no sånt pels-aktig greier der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå