stukeren Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Har en fasinasjon for zippolightere, og lurte på om noen vet om et sted hvor jeg kan kjøpe billige/slitte/ødelagte zippolightere? Har du en ødelagd, sliten eller gammal ubrukelig zippo du vil selge? Si ifra hvis du bor i lier/drammen Finner man på loppemarkeder? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 http://s.dx.com/search/zippo Free chipping. Lenke til kommentar
stukeren Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 Ja, har bestilt noen dær, men hvorfor betale 80-100 kr på noe som tar lang tid da man kan kjøpe en ødelagt for et slikk og ingenting for å så sende den til "zippo repair clinic" Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Fordi det tar enda lengre tid? Nå har jeg ikke prøvd ut verken DX eller å sende en Zippo til reparasjon, men jeg tror sistnevnte vil ta lengre tid enn å motta noe fra DX. Lenke til kommentar
stukeren Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 Jepp, men deal extreme er vel ikke akkurat raske heller bestilte zippo og flint den 6 denne md, den har fortsatt ikke blitt sendt. Joa deal extreme kan være raskere, men ingenting gleder en småfattig ungdom mere en å faktisk spare vesentlig med penger Noen som veit hva som går så sakte hos dx, bestilte den 6, for 4 dager siden (den 11) bytta jeg vare i orderen til at alle varene er "in stock" fordi jeg var lei av å "waiting for suplior". Men det står fortsatt det på orderen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå