komigjenn Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 litt vanskelig og forklare men.... jeg lå og så på tv i senga jeg hadde svna i et par sekunder så plutselig brå våkna jeg, nesten så jeg spratt ut av senga så banka hjertet veldig for og jeg ble stressa/nervøs... merker ofte at det stikker litt i brystet i blant men det har jeg opplevd helt siden jeg kan var 8 år sikkert. noen som veit hva det kan være! Gutt 15 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Sånn skjer med meg og hvis jeg sovner i sofaen om ettermiddagen. Ekstrem hjertebank. Vet ikke helt hvorfor Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Det trenger ikke å være så mye. Det kan faktisk være friksjon mellom lungene og hjertet ellerno, som gir en stikkende smerte i brystet. MEN, for å være på den sikre siden. Skaff deg en legetime. Lenke til kommentar
komigjenn Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 lol stikk a!! SKLØTTEEE Lenke til kommentar
vidor Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Sikkert lurt å få fastlegen din til å lytte på og undersøke hjertet og evt sjekke nærmere med f.eks EKG og MRI. Det kan f.eks være medfødte ting som er lurt å få kartlagt, men det er også veldig greit å få avfeid mistanke og slippe å gå og lure på hva som skjer. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 lol stikk a!! SKLØTTEEE Ikke kom med slike uhyggelige kommentarer her på Diskusjon! 1 Lenke til kommentar
sebnor95 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hadde samme problemet før. Legen spurte om jeg drikker kaffe osv, koffeinholdige drikker. Ja, svarte jeg. Jeg drakk ca 6 redbull hver dag. Livet gikk til helvette vettu, ekke bra. Men nå drikker jeg kun farris og trener hver dag. Livet er på skinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå