teigas123 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Problemer med lyd på en gammel amilo m1437g Skulle fikse en gammel fujitsu siemens amilo m1437g for en venn idag. Fikk innstalert xp home på nytt med cd keyen som stod under, han hadde rota bort recovery disckene.. Etter mye om og men fikk jeg installert alle driverene som lå på sida til simens og ting fungerte greitt. Så når jeg startet og installere flash player etc, tenkte jeg at jeg skulle teste den på youtube. Fungerte greitt der, men den spilte ganske høyt syntes jeg, så jeg forsøkte og skru ned lyden, da bare droppa lyden helt helt lavt, så lavt at man knapt hører den. Prøvde og stille opp igjen lyden men til ingen nytte. Rota rundt inne i sound innstilinger, prøvde og booste ting opp, sjekka at ingen ting lå som mute osv. Samme problemet. Kjørte system restore tilbake til før jeg vet jeg stilte på lyden. Starta opp og lyden var høy igjen. Prøvde så og justere lyden ned litt. Samme problem som før. Noen ide hva som forårsaker dette? KJører xp home. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå