Eivar Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Vi er tre gutter som skal reise i Asia. Vi skal blant annet reise fra krabi(Thailand) til Kuala Lumpur(Malaysia). Vi vil gjøre det så billig som mulig. Noen som har forslag?? fly? tog? linker???? Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Air Asia flyr fra Phuket til KL for en billig penge ihvertfall. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Buss er sannsynligvist billigst, men det tar hele dagen. Veiene er svært gode, spesielt på den malaysiske siden. Jeg reiste med buss motsatt vei i januar, men stoppet en dag på Penang. Hvis jeg husker rett, tok jeg en stor dobbeltdekker med tre seter i bredden fra KL til Georgetown, og en kombinasjon av tre minibusser til Koh Lanta. Ta kontakt med noen reisebyråer når dere kommer til Krabi og sammenlign priser. Det finnes både romslige "Super Duper VIP"-busser som går direkte, og trangere, men kanskje billigere minibusser hvor dere må bytte en eller flere ganger underveis. Sistnevnte har større potensiale for å skape gode reisehistorier (for eksempel forsinkelser, forviklinger og flaksende høner på innsiden av frontruta). Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 jeg reiste selv med buss fra Singapore til KL rett før jul. bussen var veldig komfertabel men som nevnt over tok det tid før en var fremme. alternativ til buss er helt klart å reise med Air Asia da de har mye billige reiser i den delen av Asia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå