nortridge Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Hei. Siden jeg har lite greie på dette og ikke fant noen tråder som passer min prisklasse, så vil jeg stille noen minimumskrav samt noen ønsker om hva jeg er på utkikk etter. Stabilitet. Dette er alfa og omega. Støtte for DD-WRT. Dette er alfa og omega Mulighet for enkel surfing/nettverksstreaming samtidig med nedlasting av flere torrents. Ikke et krav. Budsjettet mitt er på ca 250,- til 500,-. All input er ønsket. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) D-Link Dir-615 skal visstnok være stabil med DD-WRT ifølge flere her inne. Den er dog rubbish med stock firmware. DD-WRT Compatibility listing Endret 16. februar 2012 av vidarkri 1 Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 anbefaler på det sterkeste denne, Linksys WRT160NL har sattt opp flere slike med DD-WRT hos bekjente og har ikke hørt noe klager og er stabil. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 anbefaler på det sterkeste denne, Linksys WRT160NL har sattt opp flere slike med DD-WRT hos bekjente og har ikke hørt noe klager og er stabil. Det er forøvrig en stabil router med stock firmware også. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Takk for svar folkens. Jeg kjøpte en Linksys WRT54GL. La inn DD-WRT og den er stabil som et fjell. Eneste jeg sliter med er port forwarding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå