Børre Eirik Helgerud Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Skadet hønsehauk! Bildet er fjernet. Beskrivelse: Har lagt ut flere bilder på bloggen min http://boeeirhe.blogspot.com Kan noen hjelpe meg med å se om det er han eller hunn og alder? Etter størrelse tror jeg det er en hun. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Tøft bilde, fin øyekontakt! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Topp kontakt med fuglen!! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Synd på den fine fuglen som du har fått et flott skudd av! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Er det blinkskuddet ditt som skadet den ? Kan desverre ikke hjelpe deg med spørsmålene dine, uansett så er dette ett meget severdig og fasinerende bilde Lenke til kommentar
Rolf Hult Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Dette er en ungfugl. Mulig den ikke er skadet, men at blodet på brystet er etter en real matauke...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg