Heisann! Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Hei Jeg er en gutt på 14 år og har en penis som bare er 9 cm lang når den er stiv. Det er utrolig flaut og alle sammen ler av meg. Hva skal jeg gjøre? Noen tips ? Lenke til kommentar
Populært innlegg Notelitten Skrevet 15. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Vil anbefale deg å ikke gjøre noe, du er 14 år. Den skal vokse i en del år til. EDIT: Alle ler av deg? Går du rundt å viser penisen til alle da? Endret 15. februar 2012 av Notelitten 33 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bytex Skrevet 15. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 15. februar 2012 Hvorfor går du rundt og viser stiv penis til "alle"? Det er vel derfor de ler av deg isåfall. 26 Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Haha! Gullkorn next! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Så morro dere er da. Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Hei Jeg er en gutt på 14 år og har en penis som bare er 9 cm lang når den er stiv. Det er utrolig flaut og alle sammen ler av meg. Hva skal jeg gjøre? Noen tips ? En feskar i Lofoten sa til meg en gang at om du tar i pikken og strekker den, så blir den større. Det var sannsynlig vis bare ei skrøne, de er frodige historiefortellere der oppe. Men som han andre sa, din kommer til å vokse seg større ennå en tid, kanskje til du er 17-18. 4 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hvis du har 9 cm når du er 18 så bør du få penis forlenger Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hvis du har 9 cm når du er 18 så bør du få penis forlenger Penisforlengere har jeg aldri hørt om. Men en penislenge på 7 cm i erigrert tilstand er nok til å fungere normalt seksuelt sett. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Har du ikke hørt om penis forlenger? 1 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 du bør vente til du er ferdig med puberteten Lenke til kommentar
Populært innlegg Stoddart Skrevet 18. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. februar 2012 Har du ikke hørt om penis forlenger? Hva er det penisen forlenger? O.o 16 Lenke til kommentar
ktmore Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Skeptisk til penisforlengere - de fleste som har prøvd sier at de ikke funker. De fleste reelle personer altså, ikke kommentarer som er funnet på av produsenter og slikt. I tillegg så skal dem visst gjør ganske vondt Lenke til kommentar
RoaldN Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg minnes en fortelling om en gubbe som hadde greid å lure med seg et kvinnemenneske etter en fuktig natt på byen og når det kom til stykket og hanky panky skulle gjennomføres så skrek kvinnen ut i latter: Skal du tilfredstille meg med den der? Hvorpå gubben svarte: Jeg vet ikke med deg, men den tilfredstiller i alle fall meg. 2 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 http://chrudat.com/hs_small_penis.html håper denne får deg til å føle deg bedre Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Har du ikke hørt om penis forlenger? Hva er det penisen forlenger? O.o Seg selv? Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hvis du har 9 cm når du er 18 så bør du få penis forlenger Penisforlengere har jeg aldri hørt om. Men en penislenge på 7 cm i erigrert tilstand er nok til å fungere normalt seksuelt sett. Her er en typisk penisforlenger: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31925294 1 Lenke til kommentar
Driftsleder Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Penis vokser som regel frem til en er 18-20 år. Din penis er absolutt av størrelsesorden for å stimulere en jente, så ikke vær bekymret for den delen. Finner ikke kilden nå, men leste en forskningsrapport som viste til at tykkelsen faktisk betyr mer enn lengden, da gjennomsnittslengden hos menn er større enn det som er «nødvendig». Hvis du har problemer med at kondomet faller av under samleie, får man kjøpt kondomer av smalere diameter. Noe forstyrrende at «alle» ler av deg for den, da dette foreslår (som noen har nevnt over) at du faktisk viser denne fjern og nær også. Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Her er en typisk penisforlenger: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31925294 Det kan jeg være enig i, og akkurat det der har jeg fått beskrevet før. Jeg tok vel opplysningen for bokstavelig, men skjønner fortsatt ikke hvordan en 14-åring kan benytte den til formålet. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Her er en typisk penisforlenger: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31925294 Det kan jeg være enig i, og akkurat det der har jeg fått beskrevet før. Jeg tok vel opplysningen for bokstavelig, men skjønner fortsatt ikke hvordan en 14-åring kan benytte den til formålet. Om han har råd til bilen so har han råd til privatsjåfør. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Nei, ærlig talt gutt. Du bør vente til du blir litt eldre til å si at du har en liten penis. Du er bare 14 år og det er ikke sikkert at du har kommet i puberteten enda. Vent noen år til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg