Stone Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Hei og hå! Er mye på tur for tiden, og vil ha med meg litt musikk. Trenger en spiller som tåler VÆR fordi jeg bor i Nord-Norge Det som tåler mest mulig juling/vær er vel den gamle sportsmodellen av walkman? Noen som vet hvor disse fåes? Hilsen S-O Lenke til kommentar
radix Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Du kan jo alltids prøve Clas Ohlson/Biltema/Europris(tror jeg har sett walkman der).. Ellers kan du jo pakke en liten MD/MP3-spiller inn i skumgummi (dersom du har det), og stappe den i lomma. Vanligvis er de så små at litt skumgummi rundt ikke gjør dem for store for lomma. Men de koster jo litt mer enn en walkman koster.. Lenke til kommentar
Stone Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 hmz.. De har sikkert ikke de gode gamle "sportman" har de vel? Mvh S-O Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Dagens versjoner av Sony Sportsman finner du her: MD Walkman, CD Walkman, Tape Walkman og Radio Walkman. Hvilke butiker som lagerfører disse, aner jeg ingenting om. Men de som selger Sony burde kunne skaffe dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå