Gå til innhold

Kamptråd: AC Milan - Arsenal

Payung

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter å lurer på om det er noe som helst positivt å ta med seg etter denne kampen. Kommer ikke på noe.

At flere forstår at Wenger og jødestyret må gå.

Innser du sjølv kor idiotisk du høyrest ut no?

Styrets storaksjonærer består utelukkende av folk som ikke bryr seg om laget og bare er ute etter en profitt. Usmanov og Lady Bracewell-Smith har selv gått ut og sagt at de er skeptiske over styrets fullstendige mangel på langsiktighet. Spørsmålet er hvor lenge fans som deg skal fortsette å suge opp Wengers vås og heller kalle en spade for en spade?

Vi er en skygge av det laget vi en gang var og kvaliteten på spillet har sunket betraktelig de siste årene.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Sitter å lurer på om det er noe som helst positivt å ta med seg etter denne kampen. Kommer ikke på noe.

At Wenger kanskje har innsett at Walcott ikke holder mål.

Ellers at vi trenger nytt forsvar, ny midtbane og ny høyrekant.

Vermaelen var forferdelig i dag. Tippeliganivå.

Never.

Syntes at Sagna, Mertesacker, Koscielny og Vermaelen holder nivået som skal til (og mer enn det som individuelle spillere) og at Santos ikke er så ille, men jeg ville helst hatt han som backup ikke som førstevalg. Vårt største problem med forsvarsspillet er virkelig hvordan treningen blir lagt opp. Er jo så horribelt å se på hvordan dette laget forsvarer seg. En Tony Adams og Martin Keown hadde vært fantastisk, men dette mener tydeligvis ikke Wenger.

Ny midtbanespiller er jeg enig i. Coquelin tror jeg kan erstatte/presse Song til å prestere bedre over tid, men vi trenger virkelig en offensiv midtbane. En kantspiller er jeg meget enig i. Skulle gjerne sett en som kunne spille på begge kanter som Hazard, men vi vet alle at den gutten aldri noensinne vil bli Arsenal spiller.

Når det gjelder Vermaelen så holdt han ikke engang tippeliganivå i kveld. Han har som regel vært fantastisk for oss, men virker å trenge en Mertesacker ved siden av seg for å prestere.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

En positiv ting fra kampen (som etterlyses over) er at Thomas Rosicky faktisk var ganske god, og at han helt klart er i toppform.

Thomas Myhre er ganske uenig med deg her :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Rvp er den eneste som får godkjent av meg idag. Ikke fordi han var så fantastisk god, men det så vertfall ut som han ville noe. Resten av laget gikk jo bare tundt å daffet. Den bakre fireren vår gidder jeg nesten ikke kommentere. Når spillere som Sagna og Vermaelen ikke presterer, kan vi ikke forvente noe annet en stortap når vi spiller mot Milan på San Siro. På midtbanen er det absloutt INGENTING som fungerer. Det er alt for statisk. Rosicky var den eneste som prøvde litt fremover, men han trenger også bevegelse rundt seg. Pasningene hans var også helt ræva. Ramsey merket jeg ikke at var på banen engang, utenom når han prøvde på noen håpløse langspasninger.

Nei, jeg gidder faen ikke skrive om resten. Hele greia er tragisk.

Lenke til kommentar

Rvp er den eneste som får godkjent av meg idag. Ikke fordi han var så fantastisk god, men det så vertfall ut som han ville noe. Resten av laget gikk jo bare tundt å daffet. Den bakre fireren vår gidder jeg nesten ikke kommentere. Når spillere som Sagna og Vermaelen ikke presterer, kan vi ikke forvente noe annet en stortap når vi spiller mot Milan på San Siro. På midtbanen er det absloutt INGENTING som fungerer. Det er alt for statisk. Rosicky var den eneste som prøvde litt fremover, men han trenger også bevegelse rundt seg. Pasningene hans var også helt ræva. Ramsey merket jeg ikke at var på banen engang, utenom når han prøvde på noen håpløse langspasninger.

Nei, jeg gidder faen ikke skrive om resten. Hele greia er tragisk.

Må ikke glemme en hælflikk i første omgang også som selvfølgelig endte hos en Milan spiller.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...