Gå til innhold

Kamptråd: AC Milan - Arsenal

Payung

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wenger sitter bare der og furter, mens Pat Rice stryker han på låret. Sender inn Arshavin og Henry i midten av andre omgang.

Edit: Djourou. Djourou, ja. Flau ovenfor Wenger og styret. Må ryddes og fjernes før vi kan forvente å bli noe liknende det laget vi engang var.

Endret av chainreaction
Lenke til kommentar

Godt jeg kjøpte viaplay for å se denne kampen, angrer ikke i det heletatt akkurat nå

Burde jo visst at vi tapte? Jeg hadde håpet på 1 mål i mot, men dette er jo totalt overkjøring.

Var sikker på tap ja, men det er forskjell på tap og overkjøring.

Lenke til kommentar

Wenger sitter bare der og furter, mens Pat Rice stryker han på låret. Sender inn Arshavin og Henry i midten av andre omgang.

Edit: Djourou. Djourou, ja. Flau ovenfor Wenger og styret. Må ryddes og fjernes før vi kan forvente å bli noe liknende det laget vi engang var.

"Ze playerz showz ze good zpiritz. Ze were unlucky"

• Liker 3
Lenke til kommentar

Kanskje den verste Arsenal-omgangen jeg har opplevd i hele mitt liv som supporter, garantert årsverste. En gigantisk, stinkende, pulserende sekk med dritt. Jeg har aldri sett på maken. Å dra med den midtbanefemmeren til San Siro og forvente å ta poeng er rett og slett en fornærmelse. Måten vi angriper på er så vanvittig tannløs og intetsigende at det er vanskelig å beskrive. Være det Rosicky som skyter 30 meter over, det fjortende Sagna-innlegget på rad som går i førsteforsvarer, eller RvP som mottar ball ryggvendt og ikke en kjeft går på løp rundt han... det er virkelig tragisk og patetisk over hele linja. En stor feit 0/10 for denne forbanna fadesen av et sirkus.

Og Wenger sitter på sidelinja og gnåler... vi har vært sånn i årevis din forbanna tulling! Du sender laget ditt ut på banen uke inn og uke ut med den samme fordømrade taktikken. Faen i helvete. Faen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synd for kampen at det 2. Milan-målet var offside, men jeg synes ikke du kan skylde på dommeren der. Den er meget hårfin og den situasjonen skjedde veldig fort.

Jeg blir veldig overrasket om ikke Wenger gjør noe halvveis drastisk i pausen. Som nøytral tilskuer vil jeg aller helst ha en jevn kamp, ikke en omgang hvor det ledende laget nå legger seg nedpå.

Lenke til kommentar

Synd for kampen at det 2. Milan-målet var offside, men jeg synes ikke du kan skylde på dommeren der. Den er meget hårfin og den situasjonen skjedde veldig fort.

Jeg blir veldig overrasket om ikke Wenger gjør noe halvveis drastisk i pausen. Som nøytral tilskuer vil jeg aller helst ha en jevn kamp, ikke en omgang hvor det ledende laget nå legger seg nedpå.

Dette er ikke akkurat Wenger sin stil.

Ellers er det ufattelig kjedelig å se på Ramsey. Har virkelig ikke den teknikken som skal til for å spille i Champions League og da hvertfall ikke som vår offensive playmaker. En spiller som Boateng er en spillertype dette laget skriker etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...