Iceman #10 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Kos av banen. Jaja. Det var gøy så lenge det varte. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Blir gøy mot Tottenham, Liverpool og Newcastle med dette laget gitt. Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Godt jeg kjøpte viaplay for å se denne kampen, angrer ikke i det heletatt akkurat nå Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Godt jeg kjøpte viaplay for å se denne kampen, angrer ikke i det heletatt akkurat nå Burde jo visst at vi tapte? Jeg hadde håpet på 1 mål i mot, men dette er jo totalt overkjøring. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Fy satan Zlatan, hvilket overblikk og teknikk! Synd han er en klyse. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Forresten må det jo ha vore betre å sette Song ned? Coq/Ox inn istadenfor. Lenke til kommentar
chainreaction Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Wenger sitter bare der og furter, mens Pat Rice stryker han på låret. Sender inn Arshavin og Henry i midten av andre omgang. Edit: Djourou. Djourou, ja. Flau ovenfor Wenger og styret. Må ryddes og fjernes før vi kan forvente å bli noe liknende det laget vi engang var. Endret 15. februar 2012 av chainreaction Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Godt jeg kjøpte viaplay for å se denne kampen, angrer ikke i det heletatt akkurat nå Burde jo visst at vi tapte? Jeg hadde håpet på 1 mål i mot, men dette er jo totalt overkjøring. Var sikker på tap ja, men det er forskjell på tap og overkjøring. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Wenger sitter bare der og furter, mens Pat Rice stryker han på låret. Sender inn Arshavin og Henry i midten av andre omgang. Edit: Djourou. Djourou, ja. Flau ovenfor Wenger og styret. Må ryddes og fjernes før vi kan forvente å bli noe liknende det laget vi engang var. "Ze playerz showz ze good zpiritz. Ze were unlucky" 3 Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Forventer at Chamberlain og Henry kommer inn og gjør en forskjell etter pausen. Sannsynlig? Trur ikke det. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 Elendig defensivt av hele laget. Vår beste spiller i kveld byttet ut mot Djourou. Dette kan bli stygt om vi ikke tar skikkelig tak og stenger av angrep på midtbanen. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Kanskje den verste Arsenal-omgangen jeg har opplevd i hele mitt liv som supporter, garantert årsverste. En gigantisk, stinkende, pulserende sekk med dritt. Jeg har aldri sett på maken. Å dra med den midtbanefemmeren til San Siro og forvente å ta poeng er rett og slett en fornærmelse. Måten vi angriper på er så vanvittig tannløs og intetsigende at det er vanskelig å beskrive. Være det Rosicky som skyter 30 meter over, det fjortende Sagna-innlegget på rad som går i førsteforsvarer, eller RvP som mottar ball ryggvendt og ikke en kjeft går på løp rundt han... det er virkelig tragisk og patetisk over hele linja. En stor feit 0/10 for denne forbanna fadesen av et sirkus. Og Wenger sitter på sidelinja og gnåler... vi har vært sånn i årevis din forbanna tulling! Du sender laget ditt ut på banen uke inn og uke ut med den samme fordømrade taktikken. Faen i helvete. Faen. 1 Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Synd at Seedorf måtte gå an banen etter så kort tid, like den spilleren godt. Og reprisene viser at 2-0 målet er offside i følge viasat 4. Endret 15. februar 2012 av SuprMats 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Og reprisene viser at 2-0 målet er offside i følge viasat 4. Offsiden var soleklar, men dommedags-pratet overskygger situasjonen. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Synd for kampen at det 2. Milan-målet var offside, men jeg synes ikke du kan skylde på dommeren der. Den er meget hårfin og den situasjonen skjedde veldig fort. Jeg blir veldig overrasket om ikke Wenger gjør noe halvveis drastisk i pausen. Som nøytral tilskuer vil jeg aller helst ha en jevn kamp, ikke en omgang hvor det ledende laget nå legger seg nedpå. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Synd for kampen at det 2. Milan-målet var offside, men jeg synes ikke du kan skylde på dommeren der. Den er meget hårfin og den situasjonen skjedde veldig fort. Jeg blir veldig overrasket om ikke Wenger gjør noe halvveis drastisk i pausen. Som nøytral tilskuer vil jeg aller helst ha en jevn kamp, ikke en omgang hvor det ledende laget nå legger seg nedpå. Dette er ikke akkurat Wenger sin stil. Ellers er det ufattelig kjedelig å se på Ramsey. Har virkelig ikke den teknikken som skal til for å spille i Champions League og da hvertfall ikke som vår offensive playmaker. En spiller som Boateng er en spillertype dette laget skriker etter. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Og reprisene viser at 2-0 målet er offside i følge viasat 4. Offsiden var soleklar, men dommedags-pratet overskygger situasjonen. Vi har skjønt det nå, du sliter med et lillebrorskompleks. Dra til helvete og ta med deg sjimpansen i avataren din. 2 Lenke til kommentar
chainreaction Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Hadde garantert gjort en bedre jobb enn Wenger. 1 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 http://i.imgur.com/3YRB7.jpg Hadde garantert gjort en bedre jobb enn Wenger. Jepp, han hadde garantert vorte den mest suksessrike manageren i Arsenal si historie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå