DarkRazer Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Hva er dette? Får noen ganger disse "mønstrene" i synet mitt, og de gjør synet noen ganger litt blurry... Noen andre som har hatt dette? Hva er det for noe? Hvorfor får jeg det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Eye Floaters. Det kan være ørsmå rifter eller lignende i øyet. Ikke farlig i seg selv, med mindre det er en stor mengde av dem. Lenke til kommentar
DarkRazer Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Eye Floaters. Det kan være ørsmå rifter eller lignende i øyet. Ikke farlig i seg selv, med mindre det er en stor mengde av dem. Tusen takk for raskt svar! Ser ut som om dette bare er normalt. Var litt bekymret. Har bare skjedd meg to ganger, og da ble jeg ganske nervøs... Endret 15. februar 2012 av DarkRazer Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Nå fikk jeg deja-vu, postet du dette bildet i går og? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Eye Floaters. Det kan være ørsmå rifter eller lignende i øyet. Ikke farlig i seg selv, med mindre det er en stor mengde av dem. Tusen takk for raskt svar! Ser ut som om dette bare er normalt. Var litt bekymret. Har bare skjedd meg to ganger, og da ble jeg ganske nervøs... Har hatt det store deler av livet mitt, og når jeg var liten trodde jeg det var støv. Men er totalt harmløst. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 I forhold til TCM (tradisjonell kinesisk medisin) så har dette sammenheng med leveren. Øynene er saneorganet til leveren, og floaters regnes i TCM for å ha sammenheng med at leveren ikke trives så godt. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg fikk dette sjekket hos lege, og han sa at det var "rester" av blodårer som var i øyet når det ble utviklet tidlig under svangerskapet. Noe av dette kunne være igjen og skape "uklare" punkter i synet. Det var uansett ikke farlig, og heller ikke noe å gjøre med dem. Lenke til kommentar
KattaErDau Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=oZ0lqK9bXcg&feature=related&noredirect=1 En tur til legen kansje? Endret 15. februar 2012 av KattaErDau Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Jeg tror jeg har noe lignende men jeg vet sannelig ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå