Extraterrestrial Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Hei. Lurte på om noen av dere vet om en fin familiefilm som omhandler katter. Katter som snakker osv? Du har jo den her "Den utrolige reisen" men synes det var mest fokus på hund der. Og de andre filmene der det er både hund og katt, så er det omtrent bare om hundene. Finnes der en film der det er fokus på kattene? 1 Lenke til kommentar
Kosepute Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Tegnefilmen Aristokattene fra Disney er ganske fin og søt. Pus med støvler går på kino nå (snart?), Oliver og gjengen (dersom filmen er like bra som boka er den verdt å se!). Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Anbefaler Aristokattene, ja. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg har ikke så veldig mye greie på film men det har kommet en ny film nå som heter pus med støvler. I den filmen så finnes det katter som snakker. Det fines sikkert en rekke med bedre filmer men denne filmen skal være bra i følge film kritikerne. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 På tide å forvirre litt ... Du spør etter gode kattefilmer, og der ser jeg at du allerede har fått napp - så da vil jeg anbefale en hysterisk morsom "musefilm" (det er en katt med også, men den blir fort kverka av musen), filmen heter; Vekk Ikke Musen Som Sover" Have fun! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg har ett spørsmål til TS Hvorfor må filmen inneholde snakkende katter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå