leifholm Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Iskappe Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Gjorde seg i s/h.og mønstret i isen rundt på steinen,ble som diamanter;) Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Hei Her liker jeg nesten alt - bortsett fra at jeg ville hatt hele bildet en tanke lysere - jeg ville hatt det hvite enda hvitere. Det hadde også vært skikkelig artig å sett dette i fargeversjonen. RAK-foto Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 HeiHer liker jeg nesten alt - bortsett fra at jeg ville hatt hele bildet en tanke lysere - jeg ville hatt det hvite enda hvitere.Det hadde også vært skikkelig artig å sett dette i fargeversjonen.RAK-foto tak for begge kommentarer, har prøvet at sætte en fargeversion inn som tillægsbilde men kan ikke finne ud af hvordan man gør Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 HeiHer liker jeg nesten alt - bortsett fra at jeg ville hatt hele bildet en tanke lysere - jeg ville hatt det hvite enda hvitere.Det hadde også vært skikkelig artig å sett dette i fargeversjonen.RAK-fototak for begge kommentarer, har prøvet at sætte en fargeversion inn som tillægsbilde men kan ikke finne ud af hvordan man gør fandt ud af det Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Hei igjen Her synes jeg faktisk fargeversjonen ble ett hakk bedre. RAK-foto Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 Hei igjenHer synes jeg faktisk fargeversjonen ble ett hakk bedre.RAK-foto Tak Rak, ja gir litt mer liv i bildet Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Likte det første best, godt eksponert bilde, et bilde som i utgangspunktet er vanskelig å ta. Ellers liv og sarthet! Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Pene isformasjoner , men kunne blitt med fordel brukt lang lukkertid slik at det blir det rette slør i vannet Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Fin temning og liv i bilde,likte godt kontrastene i bilde. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Farveversioner er klart det bedste, her ses bedre effekten af lang lukketid. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Stilig naturkunst i et godt bilde - som jeg likte best i farver. Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 Tak for kommentarerne Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Fint motiv du har funnet! Likte V1 best jeg da, den formidler et klart og kaldt uttrykk! V2 blir litt "tam" synes jeg! 4'er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg