smort1 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Me on ski! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Se her ja..her riktige så bra fargetone i det blå.Og en staselig kar også;) Endret 15. februar 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Hei Her har jeg ingen tips å komme med til dette velkomponerte vinterbildet - jo kanskje - jeg tror jeg ville hatt sneen litt hvitere for å oppnå litt mere trøkk i bildet. Ellers veldig bra dette her. RAK-foto Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 Se her ja..her riktige så bra fargetone i det blå.Og en staselig kar også;) Takker Jan Erik! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Artig bilde. Flott på alle måter. Hvem tok bildet? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 Hei Her har jeg ingen tips å komme med til dette velkomponerte vinterbildet - jo kanskje - jeg tror jeg ville hatt sneen litt hvitere for å oppnå litt mere trøkk i bildet. Ellers veldig bra dette her. RAK-foto Takker RAK-foto! La inn en V2 med mer av det hvite... Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 HeiHer har jeg ingen tips å komme med til dette velkomponerte vinterbildet - jo kanskje - jeg tror jeg ville hatt sneen litt hvitere for å oppnå litt mere trøkk i bildet.Ellers veldig bra dette her.RAK-fotoTakker RAK-foto! La inn en V2 med mer av det hvite... Hei igjen Versjon 2 ble jo 300 % bedre, men tror faktisk at dette bildet hadde tålt enda litt til, men bevares - versjon 2 ble bra, nesten 100%. RAK-foto Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 Artig bilde. Flott på alle måter. Hvem tok bildet? Takker Harald! Det var mitt "mobile stativ" det vettu (les: fruen) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 HeiHer har jeg ingen tips å komme med til dette velkomponerte vinterbildet - jo kanskje - jeg tror jeg ville hatt sneen litt hvitere for å oppnå litt mere trøkk i bildet.Ellers veldig bra dette her.RAK-fotoTakker RAK-foto! La inn en V2 med mer av det hvite... Hei igjen Versjon 2 ble jo 300 % bedre, men tror faktisk at dette bildet hadde tålt enda litt til, men bevares - versjon 2 ble bra, nesten 100%. RAK-foto Takk igjen RAK-foto! Synes vel at V2 virker "sprekere" jeg også, men det er faktisk V1 som er mest naturtro på våre kanter slike dager (ofte fargetoner som går over i det blå).. Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 et dejligt bilde af et fint sed at stå på ski, version 2 ble bedre Lenke til kommentar
karoald Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 nydeleg-her finst ikkje snø-.Nr 2 blei bedre ja-eller topp. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 et dejligt bilde af et fint sed at stå på ski, version 2 ble bedre Takker leifholm! Ja, vi har et veldig så fint turterreng her... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 nydeleg-her finst ikkje snø-.Nr 2 blei bedre ja-eller topp. Takker karost! Akkurat passende med snø her nå (og det snør akkurat nå), så håper det blir igjen litt til sen påske også... Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Herlig ski vær, løyper og bilde, jeg likte siste best!! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 Herlig ski vær, løyper og bilde, jeg likte siste best!! Takker Karl-Ivar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg