Gå til innhold

BK: Me on ski!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Her har jeg ingen tips å komme med til dette velkomponerte vinterbildet - jo kanskje - jeg tror jeg ville hatt sneen litt hvitere for å oppnå litt mere trøkk i bildet.

Ellers veldig bra dette her.

RAK-foto

Takker RAK-foto!

La inn en V2 med mer av det hvite... :thumbup:

Lenke til kommentar
HeiHer har jeg ingen tips å komme med til dette velkomponerte vinterbildet - jo kanskje - jeg tror jeg ville hatt sneen litt hvitere for å oppnå litt mere trøkk i bildet.Ellers veldig bra dette her.RAK-foto
Takker RAK-foto! La inn en V2 med mer av det hvite... :thumbup:

Hei igjen

Versjon 2 ble jo 300 % bedre, men tror faktisk at dette bildet hadde tålt enda litt til, men bevares - versjon 2 ble bra, nesten 100%.

RAK-foto

Lenke til kommentar
HeiHer har jeg ingen tips å komme med til dette velkomponerte vinterbildet - jo kanskje - jeg tror jeg ville hatt sneen litt hvitere for å oppnå litt mere trøkk i bildet.Ellers veldig bra dette her.RAK-foto
Takker RAK-foto! La inn en V2 med mer av det hvite... :thumbup:

Hei igjen

Versjon 2 ble jo 300 % bedre, men tror faktisk at dette bildet hadde tålt enda litt til, men bevares - versjon 2 ble bra, nesten 100%.

RAK-foto

Takk igjen RAK-foto!

Synes vel at V2 virker "sprekere" jeg også, men det er faktisk V1 som er mest naturtro på våre kanter slike dager (ofte fargetoner som går over i det blå)..:thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...