HildeSin Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Har nettopp kjøpt HTC Sensation og er stort sett fornøyd. For meg var egentlig Desire en optimal telefon, synd den ikke tålte å bli badet... MEN: Jeg ønsker å tilpasse keyboard (har tidligere brukt Norwegian Keyboard fra Trygve Aaberge og vært superfornøyd), trives ikke med de alternativene som finnes på tlf. Jeg får ikke endret inndatametode eller valgt egen dictionary på denne telefonen - overraskende. Noen som har tips? Beklager på forhånd hvis jeg burde visst dette selv, I'm not worthy! Lenke til kommentar
teitur Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Har du lastet ned noe alternativt tastatur da? SwiftKey X fungerer iallfall utmerket, og sikkert andre også. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Skal gå fint å bruke alternative tastaturer. Som teitur skriver, så må du selvsagt laste ned tastaturet. Du må og inn i innstillinger og aktivere tastaturet der. Så kan du aktivere med "longpress" i f.eks meldingsvinduet. Lenke til kommentar
HildeSin Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 Takk for hjelp! Bruker swift key nå og det funker fint. Aktivere selvsgt med longpress i meldingsvinduet, men det gikk altså ikke før jeg lastet ned swift key. Jeg fikk ikke endret tastatur og dictionary til noe annet nedlastet enn den. Rart, da jeg tidligere har lastet ned andre og brukt fra market. Men takk igjen:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå