Qwseyvnd Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Går det an ? Jeg har 11 spill, skal ha ytterligere 6 til. Men jeg orker ikke å skifte DVD-disker hver gang jeg bytter spill. Jeg har en stor stasjonær pc som brukes som privat server til kun for meg selv. Så, er det mulig å rippe spillene 1:1 ISO filer og Xbox 360 streamer det fra serveren ? Det burde det være mulig. Jeg har kvitteringer til spillene, så jeg har bevis at jeg kjøpte disse. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Er ikke helt sikker på om det er mulig å streame, men det er mulig å spille dem fra ekstern hdd ihvertfall, men du må da få utført en såkalt Reset Glitch Hack på xboxen din, og alt som har med live å gjøre kan du da bare glemme. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Det går faktisk an, med en x360dock eller boxzii. Dette er emulatorer for DVD-drevet som kan leser image-filer fra en PC via USB. Selv har jeg kjøpt en x360key, denne kan kun lese image-filer fra en USB-lagringsenhet som minnepenn eller ekstern harddisk. I det lange løp synes jeg det er enklere og mer praktisk (fungerer helt uavhengig av en PC). Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 Hva med Playstation 3 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå