Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt en sånn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du vil ha noe som varer kjøper du ikke på DealExtreme.

Foreslår heller at du kjøper http://www.ebay.com/itm/Genuine-KODAK-TESA5G1-0501200-5V-1A-SWITCHING-ADAPTER-/390214910042?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5ada9f005a + http://www.ebay.com/itm/EU-2-Prong-Laptop-Adapter-Power-Cord-Cable-Lead-2-Pin-/370508815664?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item56440bdd30. Da kommer du på ~60 kr (~45 kr uten kabelen).

Endret av Loff1
Lenke til kommentar

Hva mener du med at «da kan jo han likegodt …»? Jeg mente at han skulle kjøpe et produkt man vet er av grei kvalitet og ikke noe no-brand fra DX (eller ebay).

Jeg har selv hatt tre ulike USB-ladere fra DX. Alle sluttet å fungere etter et par måneder, mens Kodak-laderen, som jeg nå har hatt i nesten to år, virker fortsatt.

Lenke til kommentar

Skjønner du alvorlig ikke hva jeg mener eller vil du bare påpeke at det jeg skrev ikke er korrekt formulert?

Hvis du faktisk ikke skjønner hva jeg mener:

Hvorfor kjøpe en lader han trenger adapter til når det finnes billigere alternativer du ikke trenger adaptere til?

Hvis du forstod hva jeg mente:

Gå å vær korrekturleser et annet sted :)

Endret av Bibow
Lenke til kommentar

Skjønner du alvorlig ikke hva jeg mener eller vil du bare påpeke at det jeg skrev ikke er korrekt formulert?

Hvis du faktisk ikke skjønner hva jeg mener:

Hvorfor kjøpe en lader han trenger adapter til når det finnes billigere alternativer du ikke trenger adaptere til?

Hvis du forstod hva jeg mente:

Gå å vær korrekturleseren et annet sted :)

Jeg mente ikke å påpeke noen feil hos deg, nei. Beklager om jeg formulerte meg utydelig. Jeg prøver å få fram poenget en gang til.

Grunnen til at jeg foreslo det jeg gjorde, og ikke en billigere no-brand-lader var at jeg har svært dårlig erfaring med disse. At det ble en du trenger du trenger kabel til var noe jeg anså som hverken en fordel eller en ulempe.

Når du da kommer og sier at «da kan han jo likegodt …» forstod jeg ikke hva ditt poeng var. Jeg foreslo som nevnt noe annet enn en no-brand-lader fordi jeg mente de ikke ville komme til å vare, så kommer du og sier at han like godt kan kjøpe en no-brand-lader, da begrunnet med noe jeg ikke klarte å fatte.

Håper det ble tydeligere nå.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvordan det skal funke? Skal han koble EU-kabelen til kodakladeren (med amerikansk plugg) på et eller annet vis? Støtter laderen den type plugg, eller må man til å lodde selv?

edit: Lenger ned i produktbeskrivelsen til laderen står det at den kommer med flere plugger. Jeg skjønner fremdeles ikke hvor denne kommer inn i bildet.

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...