Gå til innhold

Leter etter program som kan søke etter e-post på websider

boleole

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God idè! Hardware forumet har en del medlemmer og om du sender e-post til alle disse tror du noen kjøper?

(..klipp)

Subject: GRATIS PENISFORLENGER!!

Melding:

NYHET! GRAIS PENISFORLENGER TIL ALLE SOM KLIKKER HER!

du får tilsendt gratis krem hver måned til en tilbudspris på bare 795,- , avbestillinger mottas ikke.

Lenke til kommentar

Kan opplyse om at dette ikke er lovlig i Norge. Vi hadde en sak der vi fikk masse SPAM fra et norsk firma til våre mailadresser. Jeg kontaktet forbrukerrådet etter at firmaet ba meg om å "slutte å sende så mye støy" (jeg ba dem fjerne våre adresser fra sine systemer, de gjorde det IKKE). Folkene på forbrukerrådet sendte et word-dokument der det ble fastslått at slikt ikke var tillatt i norge. Dersom man sender reklame til selve firmaet er det lov - men ikke direkte til ansatte. Det er altså lovlig å sende reklame til f.eks. [email protected], men ikke til [email protected].

Og for de som ønsker å bidra til økt SPAM -mengde: dere er ikke det spor bedre enn de som skriver virus. Å pushe reklame på folk er både frekt, useriøst og tåpelig i mine øyne. Jeg kan se gjennom fingrene med reklamen i postkassa (det er fin-fint opptenningsmateriale), men pr. mail og pr. faks - det er idioti.

Tråden stenges - rett og slett fordi SPAM bør stoppes.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...