Sevenord Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg har kjøpt min tredje kaldKatode¨nå, men jeg har bare en inverter. Vil det går bra om jeg tjuvkobler, dvs 2katoder på ett uttak? Tåler inverteren dette? utstyret er kjøpt på microplex... Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Det trur jeg du bare kan glemme. Katodene greier å drive to stykker.... Så jeg ville ikke prøve på det. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Det trur jeg du bare kan glemme. Katodene greier å drive to stykker....Så jeg ville ikke prøve på det. pirk pirk, inverteren greier bare to. men er litt enig, den klarer bare to.. Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Den transformerer tross alt 12v helt til 620v! Så jeg tviler på at det går, men det går jo ann å prøve.... Inverteren blir sikkert veldig varm da... Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Det ble en liten trykkleif der ja. Hehe:D Har en tro på at den blir ganske varm, men jeg trur at den ikke vil gi noe lys til den. Men en extra inverter er jo ikke dyrt da så du kan trøste deg med det Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 hehe, regnet med det...jeje, får bestille en inverter til da :wink: Glemte av det da jeg bestilte, var litt trøtt Lenke til kommentar
v0id Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Det er jo en grunn til at det bare er to uttak, og ikke 3, ikke sant.. :wink: Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Ingenting er umulig! Bortsett fra og løpe gjennom veeeldig tykke murvegger... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Ingenting er umulig! Bortsett fra og løpe gjennom veeeldig tykke murvegger... David Kopperettelerannet tryllet som jo igjennom den kinesiske mur da.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Den kinesiske mur ikke en skikkelig mur... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hva er en skikkelig mur da? Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Du kan faktisk ikke se den kinesiske mur fra månen. Grunn: det sies at det eneste menneskelig byggde ting du kan se fra verdensrommet er den kinesiske mur, feil. de fleste veier er breiere enn den kinesiskemur, mange hus er bredere enn den kinesiske mur... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hva var det jeg sa? Den kinesiske mur er ikke engang mulig å se fra månen. Drittmur... Forresten, det er mulig å se verdens største bossplass fra månen! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Litt off-topic kansje... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Men... Atte... JAMEN!! Det er jo ikke snakk om at en mur er skikkelig hvis man kan se den fra månen.. Det er jo snakk om at det er umulig å springe igjennom en mur.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 David Kopperfyr brukte juks (eller slegge) når han gikk gjennom kineseren. Men hvis du mener at du kan løpe gjennom en mur, så hversågod, gjør det! Videodokumenter! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Ingenting er umulig! Bortsett fra og løpe gjennom veeeldig tykke murvegger... David Kopperettelerannet tryllet som jo igjennom den kinesiske mur da.. Se her.... Den posten var jo bare egentlig for min litt sære humor da.. Så jeg har ikke sagt noe om at jeg kan springe igjennom en mur.. Men jeg skrev bare at han David fyren gikk jo igjennom kineseren Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Svaret mitt var jo at kineseren ikke teller som en mur... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hvis "Den Kinesiske mur" ikke er en mur (som nevnt i navnet "Den Kinesiske mur") hva er den da? P.S; Vi er waaayy offtopic Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Den kan jo ikke engang sees fra rommet, hva for en mur er den da? [/off-topic mode] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå