Kjeven Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Hei. Jeg har hjulpet en kamerat med å bygge en ny PC, og vi ble nettopp ferdige. Men vi kommer ikke på nett. Har en kabel mellom ruteren og PC-en, den er plugget inn riktig på begge stedene, men PC-en reagerer ikke. Den fungerer ellers fint. Har ikke hardwaren i hodet akkurat nå, men om nødvendig skal jeg nok finne ut av hva maskinen består av. Kan ikke en ting om nettverk, så setter pris på om noen kunne hjulpet oss med dette. Skriver denne tråden i hui og hast her, så beklager hvis jeg har glemt å nevne noe viktig. Takker på forhånd på svar. Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Har du installert driver til nettverkskort (drivere finner du vel på cden som fulgte med hovedkort) er nettverkskort aktivert i Bios? Fungerer kabelen ? etc etc, er bare begynne fra en kant Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 Ja, det var driverne. Trodde han hadde installert dem, men det hadde han ikke, så... Beklager bryderiet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå