Tronsn Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Hei, i vår husstand er mobilt bredbånd vårt eneste alternativ til internet. Funnet ut at Telenor er vårt beste alternativ med 10Mbit og 30GB måned. (2 Abonnement) Jeg har sett litt på diverse rutere med usb og DD-WRT mulighet til å delee nettet med og kommet frem til disse 3 har støtte for usb og DD-WRT: (Vil ha DD-WRT pga alle mulighetene og ikke minst deling av nettet, 30GB er ikke mye når flere bruker nettet.) Buffalo WZR-HP-G300NH2 Linksys wrt160n Netgear WNDR3700 Noen som vet om USBmodemet fra Telenor vil funke på en av disse? Makspris 700 + frakt. Ruter som jeg kan bruke på fibernett senere tid. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Du får jo med en trådløsrouter for 99kr hos Telenor om du binder deg i 12mnd. Ellers når det gjelder DD-WRT, så er du avhengig av å kjenne hvilken USB-dongle (chipset) du har. Så må du sjekke om denne støttes i DD-WRT wiki/forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå