amumar Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Med kjøp av ny PC har eg ikkje lengre bruk for min gamle.. Har planar om å legge den ut på finn.no, og lurer på kva eg sånn ca kan ta for den: Det er ein Acer Aspire 4937, med følgjande specs: Processor: Intel Core 2 Duo P8700 Graphics Adapter: NVIDIA GeForce G 105M Display: 14.0 inch, 16:9, 1366x768 pixels, glossy: yes Weight: 2.4kg Den er ca 2år gammel og på batteri klarer den ca 2 1/2 time. Sånn ellers så ser pcen meget bra ut for alderen, og vil bli tilbakestilt til fabrikkstandar sjølvsagt. Innspel? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Med kjøp av ny PC har eg ikkje lengre bruk for min gamle.. Har planar om å legge den ut på finn.no, og lurer på kva eg sånn ca kan ta for den: Det er ein Acer Aspire 4937, med følgjande specs: Processor: Intel Core 2 Duo P8700 Graphics Adapter: NVIDIA GeForce G 105M Display: 14.0 inch, 16:9, 1366x768 pixels, glossy: yes Weight: 2.4kg Den er ca 2år gammel og på batteri klarer den ca 2 1/2 time. Sånn ellers så ser pcen meget bra ut for alderen, og vil bli tilbakestilt til fabrikkstandar sjølvsagt. Innspel? du er heldig hvis du får noe for den... Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Jeg hadde ikke gitt 5 flate øre for den. Velkommen til moderne teknologi, den går farlig fort fremover. Så vet du det til neste gang Endret 15. februar 2012 av The_Tom Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Hadde vært en fordel å skrive hvor mye du betalte for den. Det er mye lettere å se hva du kan få igjen da. Men pcer faller veldig fort i pris. En high-end bærbar kan du få litt for hvis du er heldig hvis den er noen år, men da er det også snakk om 70-90% lavere enn hva du betalt første gang. Men standard pcer er såpass billig i butikken at jeg ville heller ha beholdt den. Bare bruke den som en ekstra pc i tilfelle den nye må på reparasjon eller noe sånt. Eller bruke den som en nedlasting/tv stream pc. Endret 15. februar 2012 av toy_man Lenke til kommentar
amumar Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 Trur eg gav i underkant av 7000,- då den var ny. Har HTPC, så det blir evt å legge den ned i ei skuffe i påvente av trøbbel på den nye. Har laga ei annonse på finn.no, så legg den ut meget overprisa - så får folk evt prute Lenke til kommentar
greenman Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Gi den til noen i familien eller en venn uten PC Er ikke verdt stresset å lage annonse engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå