Ella2 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Vet at min mobil er hacket da noen kommer seg inn på min facebookprofil, enda jeg får tilsendt kode via sms (sikkerhetsinnstillinger). Etter at jeg mottok koden på mobil, fikk jeg beskjed om at noen har vært inne på min profil. Har gjennomgått alle applikasjonene og finner ingen som jeg ikke kjenner til (har htc android). Kjæresten min har htc med windows programvare. Kan han da hacke min tlf? Kan telefonen tilbakestilles slik at evnt nye skjulte program/ apper blir fjernet? Kan det legges inn keylogger på en mobiltelefon. Finnes det evnt. noen anti-keylogger til android telefoner? Det ble mange spørsmål. Kjempeglad hvis jeg får noen svar på dette, evnt annet som har med hacking av androidtelefoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Det er mer sannsynlig at passordet ditt har kommet på avveie ved bruk av åpne WiFi-nettverk enn hacking på telefonen. Start med å bytt passord (har du sikkert gjort allerede), og vær forsiktig med å oppgi passord etc når du er på åpne WiFi-nettverk. Lenke til kommentar
Ella2 Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 Har ikke brukt åpent nettverk. Var på hytta da det skjedde.Dette var en kode som ble tilsendt av facebook. Ny kode sendes når en ukjent enhet kobler seg til. Ulike koder sendes for hver gang. Rett etter at jeg fikk denne koden (som kun sendes via sms) hadde noen vært inne på facebook kontoen. Vet at jeg er hacket, da jeg også har andre bevis på at noen har vært inne på telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå