c-bool Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Eg er 20 år og har brukt opp skuleretten min. Har gått 4 år på videregående skule og har no lyst å gå påbygg til studiekompetanse. problemet er at eg ikkje kommer inn på skule ettersom eg ikkje har skulerett lenger då eg har brukt opp 4 år. lurer på om noken har noken ideer om ka eg skal gjere eller om det er noken rådgivere og lignende eg kan kontakte får hjelp? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 søk på en skole som ikke er så populær der det er god sjanse for å komme inn på linja. betale for å gå på privatskole å ta det der. Lenke til kommentar
c-bool Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 har hatt kontakt med ein privatskole, men dei krever at ein har skolerett. Lenke til kommentar
Ned Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Du kan ta alle de fagene du trenger for å oppnå generell studiekompetanse ved Danielsen Intensivgymnas. Der kan du ta alle de 6 fagene du trenger på 1 år, dog skal jeg ikke stikke under stolen at det blir tøft og mye arbeid så en hel del motivasjon behøvs for å fullføre alle fagene med en anstendig karakter. Danielsen Intensivgymnas ligger i Bergen og hjemmesiden deres er; Min lenke Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 har hatt kontakt med ein privatskole, men dei krever at ein har skolerett. en skole... Ja da er det vel helt umulig da, bare å gi opp med engang... du kan gå på sonans eller NKI på kurs for å få genrell studiekompetanse, Men da må du ta privatist eksamen da. eller du kan bruke de samme til å forbedre karakter eller få karakter i fag du ikke bestod på videregående. osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå