Gå til innhold

Hva skal hånduker vaskes på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med mindre du har noen i familien med en smittsom sykdom er kokvask unødvendig. Det bruker mye mer strøm og klærne får kortere levetid, uten at en får noen gevinster. 60 grader bomullsprogram holder i massevis. Eneste jeg vasker på kokvask er kluter som blir brukt til vasking av gulv, benkeplater og bad med.

Endret av karantene
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vanlig vask på 60 grader tar livet av disse dyrene.

Det er det delte meninger om. Kokvask er et must noen ganger. Og sliter på klærne, gjør det.

Sjøl vasker jeg mest på 30° finvask og strykefritt, med dagens vaskemidler blir klærne rene da også.

 

Nå er hverken håndduker eller laken de mest ømfintlige greiene jeg kan tenke meg, så tror ikke det gjør noe å være safe å kjøre det på 90 grader

Lenke til kommentar
Det er det delte meninger om. Kokvask er et must noen ganger. Og sliter på klærne, gjør det.

Sjøl vasker jeg mest på 30° finvask og strykefritt, med dagens vaskemidler blir klærne rene da også.

Greier ikke å finne de delte meningene.

 

Bruker man tørketrommel i tillegg er en garantert at disse dyrene dør uansett, da de ikke overlever et så tørt klima. På samme måte som at flesteparten av midden dør ut i løpet av vinterhalvåret når luftfuktigheten inne er lav.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...