Gå til innhold

The Dead Linger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du alltids drøm om det ultimate zombie survival spillet, hvor det handler om å overleve under en zombie apokalypse med vennene dine!

Sandswept har hørt dine bønner:The Dead Linger :new_woot:

Spillet er fortsatt under utvikling, men jeg har store forventninger til det!

Sjekk ut spillet, diskuter. :thumbup:

Virker spennende, liker spesielt det faktum at de legger opp til at du ikke bare kjemper mot zombier men også kan ende opp med og sloss mot andre overlevende.

Lurer litt på hvordan de planlegger og implementere en "lifesize" verden slik som de snakker om. Blir det noe alla en MMORPG eller er det mer enn slags minecraft hvor du kan sette opp en server hvor du og noen venner kan spille sammen?

Lenke til kommentar

Har du alltids drøm om det ultimate zombie survival spillet, hvor det handler om å overleve under en zombie apokalypse med vennene dine!

Sandswept har hørt dine bønner:The Dead Linger :new_woot:

Spillet er fortsatt under utvikling, men jeg har store forventninger til det!

Sjekk ut spillet, diskuter. :thumbup:

Virker spennende, liker spesielt det faktum at de legger opp til at du ikke bare kjemper mot zombier men også kan ende opp med og sloss mot andre overlevende.

Lurer litt på hvordan de planlegger og implementere en "lifesize" verden slik som de snakker om. Blir det noe alla en MMORPG eller er det mer enn slags minecraft hvor du kan sette opp en server hvor du og noen venner kan spille sammen?

Tror det er snakk om en eller annen type auto generert verden, er ikke sikker. Men det er mye å lese på forumet, der det diskuteres alt fra hvordan de burde implementere biler og hvordan man skal ta ibruk strøm; generatorer? Og hvis ja, støy? mengde?. Masse å diskutere om på formet, og utviklerne er veldig aktive der også.

Og, ja. Vil tro man kan sette opp lokale servere som man kan spille med vennene sine på. I tillegg til online servere. Skal sjekke det ut.

Endret av kmatis
Lenke til kommentar

Prosjektet virker veldig kult, men jeg er redd for at utviklerne lover litt mer enn de kan klare å innfri. Kommer nok uansett til å kjøpe det når alphaen legges ut for salg. Man kan liksom ikke hoppe over et slikt konsept!

Enig med deg. De er jo et relativt lite selskap, så man kan ikke ha for store forhåpninger med tanke på grafikk-motor, fysikk osv. Men de har jo et episk konsept og bygge på.

Lenke til kommentar

Enig med deg. De er jo et relativt lite selskap, så man kan ikke ha for store forhåpninger med tanke på grafikk-motor, fysikk osv. Men de har jo et episk konsept og bygge på.

Har ikke så veldig mye og si om grafikken er på par med AAA titler da jeg aldri ville forventet det fra et nytt selskap. Så lenge gameplay er gjennomført så bryr det meg ikke så veldig at det ikke ser hyperrealistisk ut(tenk Minecraft)

Det er bra at de involverer spillere fra alphaen av, tror de vil dra enorm nytte av all inputen de kommer til og motta.

Endret av Comic Sans
Lenke til kommentar

Har ikke så veldig mye og si om grafikken er på par med AAA titler da jeg aldri ville forventet det fra et nytt selskap. Så lenge gameplay er gjennomført så bryr det meg ikke så veldig at det ikke ser hyperrealistisk ut(tenk Minecraft)

Det er bra at de involverer spillere fra alphaen av, tror de vil dra enorm nytte av all inputen de kommer til og motta.

Enig, men de har jo involvert spillerne lenge før alpha-en, den er jo ikke ute ennå, og brukerne har fått påvirke spillet i stor grad via forumet. Noe som er veldig bra. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Nå har teamet back the Dead Linger startet opp ett kickstarter prosjekt. For $25 så får du tilgang til spillet når det lanseres samt noen bonuser, all info her på denne siden

Indeed! Har donert 100 dollar til de! De har forresten nådd målet sitt, så nå kan hele teamet jobbe fulltid de neste månedene. :w00t:

Lenke til kommentar

Nå har teamet back the Dead Linger startet opp ett kickstarter prosjekt. For $25 så får du tilgang til spillet når det lanseres samt noen bonuser, all info her på denne siden

Indeed! Har donert 100 dollar til de! De har forresten nådd målet sitt, så nå kan hele teamet jobbe fulltid de neste månedene. :w00t:

100 dollar? :omg: Snilt gjort av deg :w00t: donerte akkurat nok til og sikre meg tilgang til spillet, var liksom det jeg hadde råd til. Flott at det finnes folk som deg

Lenke til kommentar

100 dollar? :omg: Snilt gjort av deg :w00t: donerte akkurat nok til og sikre meg tilgang til spillet, var liksom det jeg hadde råd til. Flott at det finnes folk som deg

Nice. Tenkte at 600 kr er jo ca standard pris på et spill. Og dette er et spill jeg virkelig gleder meg til. Så hvorfor ikke ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...