rbuljo Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) heisann, har nettopp kjøpt en xoom 3g 32gb fra finn.no har ingen grunn til og tro at selger er en snik, men jeg vil gjerne være sikker siden han vant denne via jobb og har litt problemer med og framskaffe kvittering. hvordan sjekker jeg med serienummer e.l. om det er noe fusk med min Xoom? noen og ringe eller hva skal jeg gjøre for og være sikker på at den er lovlig. og når evt kjøpt osv.. og hvordan påvirker dette min garanti? og hvor evt henvende seg hvis noe går galt på den? takk takk Endret 15. februar 2012 av killbuljo Lenke til kommentar
Chrissi Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Du kan jo ringe rett til politiet og oppgi serienummeret. så kan de sikkert si om den er meldt stjålet eller ikke... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Om den er meldt sjålet blir IMEI nummeret sperret i det internasjonale "Equipment Identity Register", og da vil ikke telefonen kunne koble seg til mobilnettet. Edit: Uten kvittering blir det nok dårlig med garanti på produktet. Endret 3. mars 2012 av Blunderguff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå