Joachim_F Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Uvettig kjøring i skog og mark. Les hele saken Endret 15. februar 2012 av Joachim_F Lenke til kommentar
aabxx Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Tja. Spillet så jo nokså interessant ut. Liker "bilspill", gjerne av den litt sære typen. Men. Jeg kommer ikke til å vurdere dette noe videre fordi det er Ubisoft. Orker ikke gi de idiotene mer penger. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 What he said. Mistet interesse før jeg rakk å lese "kunngjør Mad Riders." At det er identisk med alle andre 4-hjuling-spill som har kommet de siste årene, hjalp heller ikke. Lenke til kommentar
Kyrremann Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Hum...kan bli morsomt det. Så lenge ikke de gjør samme feil som med Nail'd. For slike spill er perfekte som splitscreen! Lenke til kommentar
hendelse Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 alt jeg tenkte på når jeg såg traileren var for mye jeg heller vill spille det nye SSX! Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Kan ikke utviklerne bare forstå at vi vil ha et open world ATV-spill, slik som ATV Offroad Fury på PS2. Kunne spille det i dagevis i strekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå